وزیر بهداشت: مشکلات بیمارستان شهید بهشتی کاشان حل و فصل می‌شود

وزیر بهداشت، گفت: خدمات بیمارستان شهید بهشتی، خدمات قابل قبولی است و ویژگی‌های دانشگاه علوم پزشکی را دارد و سعی می‌کنیم با بررسی‌های صورت گرفته مشکلات را حل و فصل کنیم.
کد خبر: ۶۳۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ - 30November 2023

وزیر بهداشت: مشکلات بیمارستان شهید بهشتی کاشان حل و فصل می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت امروز (پنجشنبه) در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید بهشتی کاشان، اظهار داشت: قدمت ۴۰ ساله این بیمارستان طبیعتا مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان بهشتی کاشان بُعد آموزشی دارد و در سال ۹۰ نیز ساختمان امام علی (ع) به آن اضافه شده است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان پروژه‌هایی نظیر بیمارستان بقیه‌الاعظم کاشان را دارد که در حال ساخت است.

عین‌اللهی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی اساتید خوب و دارای دستیار تخصصی دارد، ادامه داد: خدمات بیمارستان شهید بهشتی، خدمات قابل قبولی است و ویژگی‌های دانشگاه علوم پزشکی را دارد و سعی می‌کنیم با بررسی‌های صورت گرفته مشکلات را حل و فصل کنیم.

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز با هدف بازدید از مراکز درمانی و پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سفری یک روزه به این شهرستان سفر کرد و در برنامه‌های پیش‌بینی شده حضور پیدا کرد.

بازدید از بیمارستان شهید بهشتی کاشان، بازدید از بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان آران و بیدگل و بازدید از پروژه بیمارستان در حال ساخت بقیه‌الاعظم کاشان بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار