گردان‌های قسام دو اسیر اسرائیلی را به صلیب سرخ تحویل داد

گردان‌های قسام اعلام کرد که در چارچوب دور هفتم مبادله اسرا، دو اسیر زن اسرائیلی را در میدان «فلسطین» شهر غزه به صلیب سرخ تحویل داده و قرار است در مقابل، ۳۰ اسیر فلسطینی آزاد شوند.
کد خبر: ۶۳۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ - 30November 2023
گردان‌های قسام دو اسیر اسرائیلی را به صلیب سرخ تحویل دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در چارچوب دور هفتم مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی، دو اسیر زن اسرائیلی را در میدان فلسطین در مرکز شهر غزه به صلیب سرخ تحویل داده است.
 
بر اساس این گزارش، همزمان با تحویل این دو اسیر اسرائیلی به صلیب سرخ، جمع زیادی از مردم فلسطین در حمایت از گردان‌های قسام تجمع کرده و شعار الله اکبر سر دادند.
 
در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی تأیید کرد که نمایندگان صلیب سرخ دو اسیر زن اسرائیلی را تحویل داده و آن‌ها در راه پایگاه هوایی «حتسریم» در اراضی اشغالی هستند، سرویس زندان‌های رژیم اشغالگر از آغاز انتقال اسرای فلسطینی به زندان عوفر به منظور آمادگی برای آزادی آن‌ها خبر داد.
 
قرار است که در چارچوب دور هفتم مبادله اسرا، ۳۰ زندانی فلسطینی از جمله هشت زن و ۲۲ کودک از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شوند.
 
جنبش حماس ضمن انتشار اسامی آزادگان فلسطینی اعلام کرده است که هفتمین دسته از زندانیان فلسطینی که قرار است آزاد شوند، شامل هشت زندانی زن است که همگی از مناطق داخل خط سبز هستند و اسامی آن‌ها به این ترتیب است: أهداب حورانی، صابرین عطاونة، هدیل محامید، شهد سویطات، أسیل إبراهیم، آیات عتاملة، ورنا سویلات و أسیل سویطات.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها