وزیر آموزش و پرورش:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقطه اتکا دولت و ملت در آموزش است

صحرایی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: این سند نقطه اتکا دولت و ملت در آموزش است و هر کجا این سند اجرایی نشده است دچار مشل شده‌ایم.
کد خبر: ۶۳۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ - 02December 2023

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقطه اتکا دولت و ملت در آموزش استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش صبح امروز (شنبه) در مراسم طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: این سند نقطه اتکا دولت و ملت در آموزش است و هر کجا این سند اجرایی نشده است دچار مشل شده‌ایم.

صحرایی با بیان اینکه این دولت نشان داده دولت کارهای بزگ است و سرسری از کنار مشکلات عبور نمی‌کند، گفت: محیط زیست در یک دوره جهانی در حال تغییر است و هدف گذاری یک میلیارد درخت در چهار سال درخت نشان از همت بلند دولت دارد.

وزیر آموزش و پروش افزود: مدرسه‌ها در این کار بزرگ نقش‌آفرینی و فرهنگ‌سازی خواهند کرد و ساختن فرهنگ و نهادینه کردن این فرهنگ خوب در کودکان ضامن محیط زیستی خوب و سرسبز خواهد بود.

وی با اشاره سخنان شهید تهرامی مقدم که می‌فرماید: فقط آدم‌های ضعیف به اندازه بودجه و توانشان کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز با وحدت، انسجام و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها موجود قطعا در حوزه‌های مختلف به‌ویژه کاشت یک میلیارد درخت سربلند خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار