توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

معاون رئیس جمهور در امور زنان به ریاست ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن منصوب شد

حجت‌الاسلام موسی‌پور با صدور حکمی خانم «انسیه خزعلی» را به‌عنوان رئیس ستاد مركزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر منصوب کرد.
کد خبر: ۶۳۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ - 02December 2023

معاون زنان رئیس جمهور به ریاست ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن منصوب شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین موسی‌پور» نماينده ولی فقيه و رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی با صدور حکمی «انسیه خزعلی» را به‌عنوان رئیس ستاد مركزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر منصوب کرد.

متن حکم صادره به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر انسیه خزعلی

معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

سلام علیکم.

اهتمام و تمسک به ساحت وجودی حلقه وصل رسالت و امامت، حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) و بهره‌گیری از دریای بیکران معارف فاطمی، طی نمودن مسیر فروزانی است که می‌تواند راه دست‌یابی به کمال نهایی و مسیر رسیدن به رستگاری و سعادت را نه تنها برای زنان مسلمان بلکه برای تمامی بشریت هموار سازد.

نظر به ضرورت غنابخشی به برنامه‌های خجسته ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (علی‌ها السلام)، سرکار عالی را که از فعالان و فرهیختگان حوزه زنان و علاقمندان به نشر فضائل و سیره عملی حضرتش می‌باشید به‌عنوان 'رئیس ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر' منصوب می‌نمایم.

امید است با توکل به خداوند متعال و تأسی به مکتب نورانی حضرت فاطمه زهرا علی‌ها السلام و الهام گرفتن از سیره قولی و عملی و سلوک معنوی آن اسوه حسنه عالم هستی؛ که هر یک از القاب آسمانی‌اش بیانگر جلوه‌ای از کمال ملکوتی و جامعیت انسانی است، ضمن تبیین جایگاه زن و ارزش‌های متعالی آن در اسلام، با هماهنگی فراهم‌سازی زمینه مشارکت، هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نهاد‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی، علاقمندان و شیفتگان آن حضرت، در معرفی و تبلیغ ابعاد وجودی و جایگاه والا و ارزشمند صدیقه طاهره (سلام الله علیها) اقدام و با روشنگری توطئه‌ها و اهداف شوم دشمن در مسموم‌سازی جامعه با افکار و اندیشه‌های شیطانی شاهد فعالیت‌های موثری در جهت مقابله با ترفند‌های دشمن در این حوزه باشیم.

جهت‌دهی برنامه‌ها بر مبنای رهنمودهای، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، سیاست‌های کلی خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی مورد انتظار است.

مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال خواهانم.

محمدحسین موسی‌پور

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار