در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: لزوم وحدت و همگرایی جهان اسلام برای مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی/ اسرائیل هیچگونه مقبولیتی در سطح جهان ندارد

حیدری گفت: رژیم صهیونیستی امروز به معنی واقعی کلمه نسل‌کشی را به منصه ظهور رسانده است، این رژیم امروز نه تنها مشروعیت ندارد، بلکه هیچ مقبولیتی از سوی جامعه جهانی ندارد.
کد خبر: ۶۳۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۳ - 04December 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: لزوم وحدت و همگرایی جهان اسلام برای مقابله با رژیم جعلی صیهونیستی/ اسرائیل هیچگونه مقبولیتی در سطح جهان ندارد«شهریار حیدری» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بعد از عملیات موفقیت آمیز حماس و به دنبال آن تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و کشتار بی رحمانه کودکان و زنان از فلسطین در حوزه دیپلماتیک دفاع کرده است.

حیدری تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی کشورمان از ابتدای بحران غزه به طور ویژه با کشور‌هایی که رویکرد حمایتی از غزه داشته‌اند رایزنی‌های متعددی به عمل آورده است تا با اعمال فشار بر رژیم صهیونسیتی کشتار مردم غزه پایان یابد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در کنار دستگاه دیپلماسی اعضای کمیسیون امنیت ملی سفر‌های متعددی به کشور‌های ذی نفوذ داشتند تا به نوعی بتوانند در راستای دیپلماسی حمایتی از فلسطین نقش‌آفرینی کنند، علاوه بر این موارد رئیس مجلس شورای اسلامی نیز مکرراً در تماس‌های تلفنی با همتایان خود وضعیت وخیم انسانی در غزه را پیگیری کرده است.

وی افزود: در مجموع می‌توانیم بگوییم که کلیت نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت یکپارچه و موجدانه از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده است. متاسفانه یکی از ضعف‌های اساسی جهان اسلام موضوع عدم وحدت و همگرایی است که امروز سبب شده است جهان اسلام نتواند در مقابل رژیم خون‌آشام اسرائیل واکنش اثرگذار داشته باشد.

حیدری تصریح کرد: امامین انقلاب اسلامی مکرراً طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر موضوع وحدت بین کشور‌های اسلامی تاکید داشته اند، اگر بتوانیم وحدت خود را حفظ کنیم، قطعا این اجازه به رژیم صهیونیستی داده نمی‌شود که قلب جهان اسلام یعنی فلسطین را به خاک و خون بکشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رژیم صهیونسیتی امروز به معنی واقعی کلمه نسل‌کشی را به منصه ظهور رسانده است، این رژیم امروز نه تنها مشروعیت ندارد، بلکه هیچ مقبولیت و پذیرشی از سوی جامعه جهانی ندارد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها