مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) مطرح کرد؛

پیام طوفان‌الاقصی به کشور‌های اسلامی، توقف هرگونه سازش و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

حجت‌الاسلام نوروزی گفت: طوفان‌الاقصی هرگونه سازش و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در آینده را متوقف خواهد کرد و کشور‌هایی که طی سال‌های گذشته با این رژیم اقدام به عادی‌سازی روابط کرده‌اند، از اقدام خود پشیمان هستند.
کد خبر: ۶۳۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ - 04December 2023

پیام طوفان الاقصی به کشور‌های اسلامی، توقف هرگونه سازش و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، نشست نهضت روشنگری سیاسی برای کارکنان اداره کل آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام «علی نوروزی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام نوروزی در این نشست اظهار داشت: آنچه امروز ملت‌های تحت ستم جهان را مجذوب خود ساخته است، ظرفیت‌های بی‌پایان تمدن اسلامی است که رخ نموده و در حال بازیابی است. لذا غرب به این حقیقت پی برده و در نتیجه جسارت و اهانت به مقدسات اسلامی را به نهایت خود رسانده است.

وی ادامه داد: طوفان‌الاقصی هرگونه سازش و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در آینده را متوقف خواهد کرد و کشور‌هایی که طی سال‌های گذشته با این رژیم اقدام به عادی‌سازی روابط کرده‌اند، از اقدام خود پشیمان هستند، زیرا آن‌ها دریافته‌اند که اقدام آن‌ها در آینده هیچ منافعی برای این کشور‌ها ندارد و با پیشروی گروه‌های مقاومت فلسطینی به احتمال زیاد روابط خود با رژیم اشغالگر صهیونیستی را قطع خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها