برگزاری مسابقه قرآن و عترت دانشجویی در مشهد

مسابقه قرآن و عترت دانشجویی ویژه دانشگاه‌هایان شهر مشهد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ - 04December 2023

مسابقه قرآن و عترت دانشجویی؛ در مشهد برگزار خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مسابقه قرآن و عترت دانشجویی؛ ویژه دانشجویان دانشگاه‌های شهر مشهد در سه بخش معارفی، هنری و ادبی برگزار خواهد شد.

در بخش معارفی این مسابقه، که به صورت روزانه و پیامکی است، دانشجویان ابتدا سوالات این مسابقه را قبل از ساعت ۱۰ صبح، از روز ۱۸ آذر به مدت ۵ روز، از کانال پیام‌رسان ایتا و سایت فرهنگی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد دریافت می‌کنند و در ادامه گزینه صحیح سوال مطرح شده را تا پایان همان روز به سر شماره ۳۰۰۰۸۳۳۳؛ پیامک می‌کنند.

همچنین در قسمت هنری و ادبی این مسابقه؛ علاقمندان بایستی در قالب پادکست یا وب‌آوا و سرودن شعر؛ با در نظر گرفتن منابع و با توجه به علاقه‌مندی شخصی، بخش مورد نظرشان را انتخاب کرده، سپس وب‌آوا یا سروده‌ی خود را برای دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

این مسابقه ویژه دانشجویان دانشگاه‌های مشهد (دانشگاه‌های: علوم پزشکی، فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای، پیام‌نور، آزاد و غیر انتفاعی) است.

دانشجویان برای اطلاع از منابع مسابقه، جوایز و نحوه ارسال آثار به تارنمای فرهنگی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد به نشانی B۲n.ir/r۵۲۹۱۸ مراجعه نمایید و آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار