با موضوع «خانواده و نقش آن در رشد عاطفی جوانان در کشور‌های مسلمان»؛

وبینار‌ بین‌المللی توانمندسازی جوانان در جامعه اسلامی برگزار می‌شود

سومین جلسه وبیناری از مجموعه وبینار‌های بین‌المللی توانمندسازی جوانان در جامعه اسلامی با موضوع «خانواده و نقش آن در رشد عاطفی جوانان در کشور‌های مسلمان» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ - 27November 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سومین جلسه وبیناری از مجموعه وبینار‌های بین‌المللی توانمند سازی جوانان در جامعه اسلامی با موضوع «خانواده و نقش آن در رشد عاطفی جوانان در کشور‌های مسلمان» از سوی دانشگاه UPM مالزی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی و مرکز فرهنگی عراق در این کشور؛ برگزار خواهد شد.

جلسه وبیناری توانمند سازی جوانان در جامعه اسلامی روز ۳۰ نوامبر ۲۰۲۳ مقارن با نهم آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۳۰/۱۴ تا ۳۰/۱۶ به وقت محلی برگزار می‌شود.

در این جلسه پروفسور حسلیندا عبدالله مسئول ایپساس دانشگاه UPM مالزی، دکتر حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، دکتر احلام نیما وابسته فرهنگی کشور عراق در مالزی، پروفسور ستی عایشه حسن استاد دانشگاه UPM مالزی، دکتر سیده سلیل ضیایی استاد دانشگاه فردوسی مشهد از ایران و دکتر علی سعد کاظم از دانشگاه المستنصریه عراق به بررسی و سخنرانی پیرامون موضوع خانواده در کشور‌های مسلمان خواهند پرداخت.

نگاهى به اوضاع اجتماعى و فرهنگى خانواده‌های مسلمان، نقش خانواده‌ها در توسعه کشور‌های اسلامی و بررسی مبانی فکری اسلام در رشد و تعالی خانواده‌ها از موضوعات مورد بحث این نشست وبیناری است.

خانواده و نقش آن در رشد عاطفی جوانان در کشورهای مسلمان

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست ویبناری به آدرس https://tel.meet/sfs-vstq-qeq?pin=۹۱۸۳۶۱۹۵۸۵۷۱۶ در بخش کنفرانس ویدیویی نرم افزار گوگل میت وارد شوند.

گفتنی است، «خانواده» از ابتدای تاریخ تاکنون به عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، زیربنای جوامع و خاستگاه فرهنگ‌ها، تمدن‌ها و تاریخ بشر بوده است از این رو دین اسلام به عنوان مکتبی انسان‌ساز، بیشترین توجه را به جایگاه خانواده دارد و این نهاد مقدس را کانون تربیت می‌شمرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها