حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: لزوم تبیین دستاوردهای انتخاباتی پرشور/ راهبرد دشمن القای ناامیدی برای کاهش شور انتخابات است

نوباوه گفت: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند میزان مشارکت پایین است، موضوعی از اساس انحرافی است. عدم حضور در انتخابات نه تنها هیچ سودی ندارد، بلکه یک ضرر بزرگ به خود مردم است.
کد خبر: ۶۳۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۵ - 06December 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: کاهش میزان مشارکت در انتخابات موضوعی از اساس انحرافی است/ مردم همیشه در صحنه در انتخاب نماینده خود مصمم هستند«بیژن نوباوه وطن» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حضور حداکثری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایرانیان به لحاظ دانش سیاسی و اجتماعی جزء باهوش‌ترین مردم دنیا محسوب می‌شوند. بنده مشاهدات متعددی از بی‌انگیزگی مردم برای حضور در انتخابات‌ها دیده‌ام که می‌توان به مردمان کشورهای اروپایی اشاره کرد.

نوباوه با بیان اینکه عوامل مختلفی برای این موضوع وجود دارد، مانند اطلاعات بالا که ضرورت‌های حضور در انتخابات را تبیین می‌کند، تصریح کرد: معتقدم وجود احساساتی همچون دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان هشت سال دفاع مقدس و ملی‌گرایی اثرگذارترین عللی هستند که در شور انتخاباتی و هوش سیاسی مردم ایران است.

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همه این عوامل سبب شده است در جمهوری اسلامی ایران همواره بهترین انتخابات‌ها برگزار شود، اینکه عده‌ای با عدد و رقم سعی می‌کنند القای ناامیدی و ضعف حضور مردم در انتخابات را داشته باشند، کار دشمن برای پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات است.

وی افزود: طبق آمارهای سازمان ملل یکی از شاخصه‌های دموکراسی در کشورها انتخابات است، پس چه دلیلی دارد که ضد انقلاب بر عدم حضور مردم در انتخابات‌ها تأکید دارند؟ مگر ضد انقلاب به دموکراسی اعتقاد ندارند؟ بنابراین در می‌یابیم که انتخابات در ایران به ضرر ضد انقلاب و حامیان غربی‌شان است.

نوباوه خاطرنشان کرد: مردمی که در هر مناسبتی وارد صحنه می‌شوند، قطعاً برای انتخاب نماینده خود که قرار است حرفشان را در خانه ملت بزند مصمم هستند، اینکه مطرح می‌کنند میزان مشارکت پایین است، موضوعی از اساس انحرافی است. عدم حضور در انتخابات نه تنها هیچ سودی ندارد، بلکه یک ضرر بزرگ به خود مردم است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار