شهاب حسین پور "طپانچه خانم" را به جشنواره تئاتر فجر می‌فرستد

نمایش تاریخی "طپانچه خانم" به کارگردانی شهاب حسین پور در حال حاضر در پلاتویی خصوصی در حال دور خوانی است تا برای حضور در جشنواره تئاتر سی و چهارم فجر آماده شود.
کد خبر: ۶۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ - 23December 2015

شهاب حسین پور

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس نمایش «طپانچه خانم» نوشته محمد امیر یاراحمدی و کارگردانی شهاب حسین پور در حال آماده سازی برای حضور در جشنواره تئاتر فجر است.

«طپانچه خانم» داستان نمایش مربوط به دهه ۳۰ و ۴۰ بوده و داستان زندگی اخترالسلطنه را به نمایش می گذارد که سعی دارد بهداشت و فرهنگ و تمدن را به شهرش بازگرداند.

در خلاصه داستان این نمایش می خوانیم: زنی قدرتمند به نام اخترالسلطنه، درگیر اصلاحات است. او با زور طپانچه می خواهد مردم را به سوی تمدن رهنمون سازد و به این ترتیب نوعی ضوابط خاص را در شهر ایجاد کرده است. این زن کلکسیون طپانچه دارد اما با قانون منع حمل اسلحه روبرو می شود تا جایی که حتی به او اجازه نمی دهند که اسلحه هایش را در خانه نگه دارد. پافشاری او به نگهداری طپانچه ها مسیر نابودی را برایش رقم می زند.

نمایش «طپانچه خانم» کاری از گروه تئاتر «پارکینگ» نوشته محمد امیریاراحمدی و کارگردانی شهاب الدین حسین پور از تهران از جمله آثار انتخاب شده برای حضور در مرحله نهایی تولیدهای تازه تئاتر ایران در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است.

فریبا متخصص، آرش فلاحت پیشه، حمید رحیمی، محمد صدیق مهر، گیلدا حمیدی، ندا مقصودی، مینا کریمی جبلی، مرضیه موسوی، لاله کریمی، مهتا رازقی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار