طی سخنانی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان: استان لرستان معطر به عطر شهدای گمنام می‌شود

سرهنگ «رشیدی »گفت: همزمان با سراسر کشور و به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (علیها سلام) مراسم معنوی تشییع شهدای گمنام در برخی از شهرهای  استان لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ - 05December 2023

لرستان معطر به عطر شهدای گمنام می‌شود به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فضای لرستان معطر به عطر شهدا می‌شود، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در سراسر کشور مراسم معنوی تشییع شهدای گمنام در برخی از شهرهای استان لرستان برگزار می‌شود.

رشیدی افزود: برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام در  این ایام، یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار و نشان دهنده اوج مظلومیت این شهداست که همانند مادرشان بی بی دو عالم حضرت فاطمه( علیها سلام) گمنام هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه خبرهای تکمیلی در خصوص تعداد و مکان تدفین شهدای گمنام در لرستان، متعاقبا اعلام و اطلاع رسانی می‌شود، گفت: مراسم استقبال از شهدای گمنام و شبی با شهدا نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «حفظ نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، گفت: شهدا حق زیادی به گردن ما دارند و آرامش و امنیت کنونی ما مرهون ایثار و از خود گذشتگی آنان است.

وی به نقش اهالی قلم و رسانه در تبیین جایگاه شهید و شهادت در جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: آئین تشییع شهدای گمنام فرصت مغتنمی است که صاحبان قلم و تریبون‌ها، در راستای جهاد تبیین و آگاهی بخشی و بصیرت فزایی جوانان و نوجوانان نسبت به بیان رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و رزمندگان نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/   

نظر شما
پربیننده ها