مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

دوره توانمندسازی تشکل‌ها و هیات‌های مذهبی اصفهان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فوقی گفت: دوره توانمندسازی تشکل‌ها و هیات‌های مذهبی برای هیأت‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد هیأت محوری است که در محیط اطراف پیرامونی کنشگری اجتماعی فرهنگی دارند.
کد خبر: ۶۳۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶ - 06December 2023

دوره توانمندسازی تشکل‌ها و هیات های مذهبی اصفهان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «مهدی فوقی» اظهار داشت: دوره «ماه»، یک دوره‌ معرفتی و مهارت‌افزایی ویژه هیأت‌های مذهبی در آوردگاه تمدنی است که به همت سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور و همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با حضور اساتید برتر کشوری و استانی و استفاده از توان علمی و تجربه عملی اجرا می‌شود و حاضران در این دوره مدیران هیأت‌های مذهبی، مدیران بخش رسانه هیأت، مدیران مرتبط با نوجوان و جوان هیأت و مدیران بخش خواهران هستند.

وی با اشاره به برگزاری دوره معرفت و مهارت افزایی در آوردگاه تمدنی با هدف توانمندسازی تشکل‌ها و هیأت‌های مذهبی استان اصفهان با عنوان دوره‌ی «ماه» در اصفهان بیان داشت: این دوره با حضور تشکل‌های دینی و مذهبی از سراسر استان اصفهان، روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ آذرماه در اردوگاه فرهنگی شهدای درچه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فوقی افزود: این دوره برای هیأت‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد هیأت محوری است که در محیط اطراف پیرامونی کنشگری اجتماعی فرهنگی دارند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره خاطر نشان کرد: پرداختن به ابعاد مختلف مدیریت اجتماعی، ایجاد انگیزه جهت روزآمدسازی جریان مدیریت هیئت، مهارت افزایی فعالان رسانه‌ای هیأت، ارتقا سطح فکری و عملیاتی مدیران بخش نوجوان و بانوان هیأت و فراهم نمودن زنجیره‌ای از فعالان فرهنگی برای لشکر جهاد تبیین، از جمله اهداف این دوره است.

انتهای خبر/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار