فرماندار فامنین تاکید کرد؛

لزوم توجه به سبک زندگی فاطمی

«حسینی» گفت: توجه به سبک زندگی فاطمی باعث گشایش خیلی از زندگی‌ها می‌شود و در روایتی از حضرت زهرا (س) آمده اگر می‌خواهیم در زندگی ما گشایش ایجاد شود، شاه کلید آن صبر است.
کد خبر: ۶۳۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ - 05December 2023

لزوم توجه به سبک زندگی فاطمیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سیدروح‌الله حسینی» فرماندار فامنین در کمیته فرعی امر به معروف و نهی از منکر با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: باید از شخصیت حضرت زهرا (س) الگوبرداری کنیم و بدانیم از کدام جنبه شخصیتی این بانو می‌توانیم استفاده کنیم و چه مقدماتی در زندگی و تفکر ما باید فراهم شود.

وی ادامه داد: اول باید با شخصیت ایشان آشنا و آگاه شویم که با نام ایشان ایام فاطمیه و روز زن به خاطر ما می‌آید.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: عمر حضرت زهرا (س) ۱۸ سال عمر با برکت بود که باید سبک زندگی ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

حسینی تصریح کرد: توجه به سبک زندگی فاطمی باعث گشایش خیلی از زندگی‌ها می‌شود و در روایتی از ایشان آمده اگر می‌خواهیم در زندگی ما گشایش ایجاد شود، شاه کلید آن صبر است.

وی اضافه کرد: زندگی ۱۸ ساله ایشان نقاط بسیار شیرین و قابل تعمیمی برای زندگی ما را دارد و ما از آنها غافل هستیم با آنکه سبک زندگی حضرت زهرا (س) در همسرداری، فرزندپروری، شخصیت دادن به فرزند، ارتباط با مردم و مواردی دیگر جامع و کامل است.

فرماندار فامنین متذکر شد: هرچه بیشتر با این سنت و فرهنگ آشنا شویم و در زندگی از آن استفاده کنیم باعث رفع مشکلات مادی و عاقبت به خیری ما می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار