در گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران عنوان شد؛

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضریب ملی امنیت کشور را ارتقا می‌دهد

حجت‌الاسلام «حاج علی اکبری» گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ضریب ملی امنیت کشور را ارتقا می‌دهد و باعث ناامیدی مخالفان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
کد خبر: ۶۳۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ - 06December 2023

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضریب ملی امنیت کشور را ارتقا می‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدجواد حاج علی اکبری» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران در رامسر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هر دوره انتخابات را بطور شفاف و طبق استاندارد‌های جهانی برگزار کرده است، اظهار داشت: مردم ایران بار دیگر با نمایش وحدت و یکپارچگی ملی همانند گذشته توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام سازند و انتخابات پیش رو را پرشورتر از گذشته برگزار و حداکثری شرکت کنند.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به اینکه انتخابات در هر مقطعی جشن ملی مردم سالاری دینی و ارتقای آرمان‌های اسلامی است، افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ضریب ملی امنیت کشور را ارتقا می‌دهد و باعث ناامیدی مخالفان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی گفت: مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رأی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است که همه باید برای تحقق آن به سهم خود نقش آفرینی کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه ائمه جمعه هرگز در آرایش‌های انتخاباتی حضور ندارند خاطرنشان کرد: ائمه جمعه از هم اکنون مردم را به مشارکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رای ترغیب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار