ما متحدیم/ فرمانده سپاه شهرستان البرز:

راهیان نور استمرار حرکت شهدا است

سرهنگ طاهرخانی راهیان نور را استمرار حرکت شهدا دانست و گفت: این اردوها انتقال فرهنگ مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی به نسل‌های بعدی است.
کد خبر: ۶۳۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵ - 07December 2023

راهیان نور استمرار حرکت شهدای گرانقدر ما است

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز در مراسم بدرقه زائران مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: دومین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور به تعداد ۲۲۰ نفر از دانش آموزان شهرستان البرز از تاریخ ۱۵ آذر الی ۱۸ آذر به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی عنوان کرد: این برنامه جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وشناسایی و معرفی مناطق عملیاتی برای دانش آموزان نسل جوان است که رزمندگان و شهدا برای دفاع از میهن اسلامی چه جانفشانی‌های کردند. 

سرهنگ طاهرخانی راهیان نور را استمرار حرکت شهدای گرانقدر ما دانست و عنوان کرد: هدف از برگزاری اردو‌های راهیان نور انتقال فرهنگ مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی به نسل‌های بعدی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس به نسل جوان می‌باشد. 

وی در پایان افزود: زائران در این اردو‌ها از مناطق عملیاتی طلائیه، هویزه، پاسگاه زید، اردوگاه شهید باکری، اروندکنار، علقمه، نهر خین، شلمچه، معراج شهدای اهواز بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار