در مصلی رشت صورت گرفت؛

تجمع بانوان مطالبه‌گر و دانشجویان بسیجی در اعتراض به بی‌حجابی

بانوان مطالبه‌گر و دانشجویان بسیجی در اعتراض به بی‌حجابی در مصلی نماز جمعه رشت تجمع برگزار کردند.
کد خبر: ۶۳۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ - 08December 2023

تجمع بانوان مطالبه‌گر و دانشجویان بسیجی در اعتراض به بی‌حجابیبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، جمعی از دانشجویان بسیجی، زنان عفیفه و مطالبه‌گر گیلانی امروز در جریان برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه، کفن پوشان در محوطه مصلی رشت حاضر شده و نسبت به گسترش بی‌حجابی اعتراض کردند.

دانشجویان و بانوان مطالبه‌گر بسیجی حریم فاطمی در تجمع اعتراضی خود در مصلی رشت خطاب به مسوولان خواستند تا نسبت به اجرای قانون عفاف و حجاب مسوولانه‌تر برخورد کنند.

دانشجویان بسیجی در بیانیه‌ای ضمن تبریک روز دانشجو به عنوان روز غیرت و تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها، شجاعت و ایستادگی در راه حیا و شرافت را اسوه این بانوی بزرگوار معرفی کرده و خطاب به مسوولان مطرح کردند: اگر اندکی به سیره زندگی معصومین بنگرید متوجه خواهید شد چه بلایی سر فرهنگ جامعه آمده است.

آن‌ها در بخش دیگری از بیانیه اعتراضی خود بیان کردند: ما امروز به عنوان دانشجو اینجا هستیم که به رهبر عزیزتر از جانمان بگوییم که ما بیداریم اما صدایمان به جایی نمی‌رسد چون عده‌ای نمی‌خواهند این صدا را بشنوند، عده‌ای نمی‌خواهند این فریادهارا بشنوند.

آن‌ها در بخش دیگری نیز اعلام کردند که ما تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب هستیم و خواهیم ماند و نخواهیم گذاشت فضاحت غرب بیش از پیش باقی بماند؛ خون‌ها داده شده تا ما اینجا باشیم ما نیز خون خود را فدا خواهیم کرد و جان خود را در راه ولی فقیه بر کف دست خواهیم گرفت. این خاک هنوز علی‌وردی‌ها دارد هنوز عجمی‌ها دارد معضل حجاب را به اتمام برسانید شما وظیفه دارید که این قضیه را به اتمام برسانید و مشکلش را حل کنید برای این انقلاب خون دل‌ها خورده شده است که به اینجا رسیده است.

برای حجاب روی سر دخترانمان باکری‌ها، حججی‌ها، ملازاده‌ها، رستمیان‌ها سر دادند این‌ها رفتند که در جامعه اسلامی چادر از سر ناموس شیعه کشیده شود؟؟؟ چگونه در جامعه اسلامی در یک مملکت اسلامی در دانشکده فنی شرق دانشگاه گیلان به ناموس شیعه جسارت می‌شود و کسی غیرتش بلند نمی‌شود و رگ غیرتش نمی‌جوشد چگونه است که قریب به یک دهه است این دانشکده به حال خود رها شده و کسی به فکر نیست چیکار کردید که یک شخص معلوم الحال به خود اجازه دهد، به ناموس شیعه تعرض کند و کسی جلودارش نباشد آیا آن شخص زندگیش مثل سابق می‌شود آیا این اتفاق برای خانواده شما هم بیفتد ساکت خواهید نشست چگونه باید در محضر خدا پاسخگو باشید؟

خواهران مطالبه‌گر حریم فاطمی نیز امروز در جریان تجمع اعتراضی خود بیانیه‌ای صادر کرده و در آن مطرح کردند: هر گونه وادادگی و سهل انگاری نسبت به این هجمه ی فرهنگی از سوی مسئولان؛ آن هم در این خطه ی اسطوره خیز و شهید پرور؛ خیانتی نابخشودنی می باشد.

خواهران مطالبه گر حریم فاطمی به مسئولان و متولیان حوزه عفاف و حجاب استان تاکید کردند: همانطور که ما مجدانه؛پای حفظ و اجرای قوانین الهی ایستاده ایم؛شما نیز باید برای اجرای قانونِ الهی و اجتماعی؛ با صلابت و شجاعت؛ همراه با حکمت و درایت اقدام نمایید و از هیچ اقدام مثبتی فروگذار نکنید.

آن‌ها همچنین خطاب به سران سه قوه؛ خاصه متولیان استان نیز بیان کردند که هر چه زودتر جهت برون رفت از این ابر بحران اجتماعی؛ بر اساسِ قانونِ تعریف شده ی موجود؛ بر مبنای وظیفه ی قانونی و شرعی خود عمل نمایید و از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی نکنید.

زنان مطالبه‌گر همچنین گفتند: اینک ما بانوان انقلابی؛به عنوان حافظانِ اصلیِ حریمِ الهی؛به تأسی از سوده های همدانی؛آمده ایم تا به نماینده ی محترم ولی فقیه استان اعلام کنیم ما پشتوانه ی ولایت فقیه و شما بعنوان نماینده ی‌ ایشان در اجرای احکامِ الهی؛خاصه مسأله ی عفاف و حجاب هستیم.

آن‌ها قاطعانه از کسانی که از مسئولیتِ انقلابی خود عدول کنند اعلام برائت کرده و اتمام حجت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار