گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیرکل جهاد اسلامی

دبیرکل جهاد اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان گزارشی از آخرین تحولات میدانی و آمادگی کامل گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مقابله با حملات رژیم صهیونیستی ارائه کرد.
کد خبر: ۶۳۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ - 08December 2023

گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیرکل جهاد اسلامیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امشب (جمعه) در گفت‌وگویی تلفنی آخرین تحولات فلسطین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه در این گفت‌و‌گوی تلفنی، زیاد نخاله را در جریان آخرین تحرکات دیپلماتیک عربی، اسلامی و جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از مردم فلسطین از جمله مذاکرات روز گذشته رئیس جمهوری اسلامی ایران با رییس جمهور روسیه در مسکو قرار داد.

امیرعبداللهیان همچنین بر ضرورت اقدام فوری و موثر جامعه جهانی و نهاد‌های مسؤول بین‌المللی برای متوقف کردن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این گفتگو ضمن تشکر از تلاش‌های اسلامی - عربی و تحرکات جمهوری اسلامی ایران، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و آمادگی کامل گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مقابله با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم غزه ارائه کرد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها