رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان:

مقاومت تا توقف جنایات صهیونیست‌ها و رفع کامل اشغال فلسطین ادامه خواهد یافت

رئیس دفتر سیاسی حماس امشب در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان گفت که به یاری خدا مقاومت تا توقف جنایات صهیونیست‌ها و رفع کامل اشغال فلسطین ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۶۳۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ - 08December 2023

مقاومت تا توقف جنایات صهیونیست‌ها و رفع کامل اشغال فلسطین ادامه خواهد یافتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در گفت‌وگوی تلفنی امشب (جمعه) حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین و تداوم تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این گفت‌وگو، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را در جریان آخرین اقدامات و تحرکات دیپلماتیک کشور‌های اسلامی و عربی و جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و توقف کشتار بیرحمانه شهروندان در غزه و نیز کرانه غربی قرار داد.

وزیر امور خارجه از اقدام دبیرکل سازمان ملل متحد در مکاتبه با شورای امنیت براساس ماده ۹۹ منشور سازمان ملل متحد تقدیر و آن را اقدامی کم سابقه و ارزشمند در جهت استقرار صلح و امنیت در جهان توصیف کرد.

امیرعبداللهیان یکی از محور‌های مهم مذاکرات آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را بحران غزه عنوان و تأکید کرد: گفتگو‌های مهمی بین رؤسای جمهور ایران و روسیه در موضوع فلسطین انجام شده است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در این گفتگو ضمن تشکر از مواضع شناخته شده و ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و تلاش‌های دیپلماتیک گسترده جمهوری در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور پایان دادن به جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، آخرین وضعیت غزه در سایه استمرار جنایات و کشتار غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی را تشریح کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد: به یاری خدا مقاومت تا توقف جنایات صهیونیست‌ها و رفع کامل اشغال فلسطین ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار