نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

وظیفه علمای دین و روحانیت ارتباط مستقیم با مردم است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» وظیفه علمای دین و روحانیت را ارتباط مستقیم با مردم عنوان کرد و گفت: روحانیون به عنوان کارگشای امور مسلمین و جامعه اسلامی باید در سریع‌ترین زمان ممکن امورات مردم را انجام دهند.
کد خبر: ۶۳۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ - 10December 2023

وظیفه علمای دین و روحانیت ارتباط مستقیم با مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان در نشست عمومی شوراهای افتاء استان که با حضور استاندار و روحانیون اهل سنت در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شورای افتاء هر شهرستان و شهری باید در میان اعضای خود جلسات مباحثه برگزار کند و این امر اختلافات را برطرف می‌کند.

وی با اشاره به رفع اختلافات در میان اعضای شورای افتاء، گفت: شورای افتاء باید بیش از پیش تقویت و ارتقا پیدا کند، دوام و ارتقای مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با حمایت از علما و شورای افتا محقق می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان وظیفه علمای دین و روحانیت را ارتباط مستقیم با مردم عنوان کرد و یادآور شد: روحانیون به عنوان کارگشای امور مسلمین و جامعه اسلامی باید در سریع‌ترین زمان ممکن امورات مردم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها