نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

مسئولان بر وظایف‌ کاری خود اشراف داشته باشند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: مسئولان باید به محدوده کاری خود و نیروهای انسانی فعال در زیر مجموعه اشراف داشته باشند تا بتوانند رسالت خود را به خوبی پیش ببرند.
کد خبر: ۶۳۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ - 20December 2023

مسئولان بر وظایف‌ کاری خود اشرافیت داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در شورای اداری شهرستان بانه بر لزوم حضور نهادهای فرهنگی در جلسات و برنامه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: باید نهادها و ادارات فرهنگی در جلسات مختلف حضور داشته باشند تا خواسته‌ها و مطالبات فرهنگی شهرستان براساس احکام هر نهاد رصد شود.

وی افزود: اگر علاوه بر چهره فرهنگی، چهره اقتصادی شهری قوی باشد، برگ برنده را در اختیار دارد و می‌تواند در همه عرصه‌ها موفق عمل کند. باید ادارات هر شهری قهرمانان شهر خود را شناسایی و معرفی کنند تا انگیزه فعالیت را در وجود آنها زنده نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر لزوم ارتباط‌گیری مسئولان با مردم، گفت: دیدارهای مردمی و حضور میان مردم باید مورد توجه مدیران باشد چرا که اگر کسی حرفی برای گفتن نداشته باشد از مردم فرار می‌کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه یکی از معضلات و مشکلات موجود بیکاری است، اضافه کرد: باید آماری از بیکاران شهرستان‌ها جمع‌آوری شود تا بتوان برای اشتغال آنها بهتر برنامه‌ریزی کرد.

وی اشراف مدیران و مسئولان بر فعالیت‌ها و وظایف‌شان را مهم دانست و تصریح کرد: مسئولان باید به محدوده کاری خود و نیروهای انسانی فعال در زیر مجموعه اشراف داشته باشند تا بتوانند رسالت خود را به خوبی پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: اصل و اساس هر کاری مردم هستند و باید مسئولان با پاسخگویی به مردم خدمتگزار آنها باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها