در تشییع شهید گمنام؛

فرمانده سپاه ناحیه چناران: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ضامن آرامش عمومی جامعه است

سرهنگ حامد گفت: یکی از نکات مهمی که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باید به آن توجه داشت انتقال این فرهنگ به نسل نوجوان و جوان است چراکه این فرهنگ، ضامن امنیت و آرامش جامعه خواهد بود و نباید فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت به دست فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۶۳۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 10December 2023

فرمانده سپاه ناحیه چناران: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ضامن آرامش عمومی جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیین استقبال از شهید گمنام دفاع مقدس در سپاه ناحیه چناران و تشییع خودرویی در خیابان‌های اصلی این شهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمود حامد» فرمانده سپاه ناحیه چناران در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از نکات مهمی که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باید به آن توجه داشت انتقال این فرهنگ به نسل نوجوان و جوان است چراکه این فرهنگ، ضامن امنیت و آرامش جامعه خواهد بود و نباید فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت به دست فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی است، بیان داشت: هر وجب از خاک این کشور مدیون شهیدانی است که در مسیر حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی از جان و مال و همچنین تعلقات خود گذشتند و خداوند به آن‌ها شهادت را مرحمت کرد که بی‌شک قهرمانان اصلی این سرزمین هستند.

بر اساس این گزارش در مراسم باشکوهی آیین استقبال از شهید گمنام با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم در سپاه ناحیه چناران برگزار و تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام به صورت خودرویی در خیابان‌های اصلی چناران؛ بلوارهای امام رضا (ع)، امام خمینی (ره)، طالقانی و شهید بهشتی صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار