عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

پیشرفت در کشور با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها محقق می‌شود

جلیلی گفت: یکی از کارنامه‌های موفق انقلاب اسلامی این است که انقلاب توانسته در مقاطع مختلف از ظرفیت جوانان و دانش‌آموزان استفاده کند.
کد خبر: ۶۳۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ - 11December 2023

پیشرفت در کشور با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «سعیدجلیلی» صبح امروز با حضور در دبیرستان نمونه محمدرضا کاظمی در جمع دانش آموزان و خبرنگاران اظهار داشت: پیشرفت کشور با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها محقق می‌شود و یکی از کارنامه‌های موفق انقلاب اسلامی این است که توانسته در مقاطع مختلف از ظرفیت جوانان و دانش‌آموزان استفاده کند.

وی گفت: جوانان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس توانستند در عرصه‌های سخت حضور پیدا کنند و این حضور به صورت داوطلبانه و با اشتیاق خود جوانان بوده است زیرا انقلاب و دفاع مقدس فرصتی را فراهم کرد تا جوانان برای تاثیرگذاری در محیط و جامعه خود اقدام کنند.

جلیلی عنوان کرد: شهدای بسیاری از جمله شهید فخری زاده و شهید احمدی روشن و… پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس مبارزه را ادامه دادند و در راه پیشرفت کشور قدم برداشتند بنابراین دانش آموزان نیز امروزه می‌توانند با الگو گرفتن از این شهدای والامقام در جامعه موثر باشند. عرصه و جبهه بزرگی پیش روی دانش‌آموزان وجود دارد که می‌توانند از همین دوران نوجوانی برای تاثیرگذاری آماده شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار