در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: استقبال از شهدای گمنام نشان می‌دهد مردم به مکتب امام حسین(ع) پایبند هستند

چمران با بیان اینکه طی روزهای گذشته شاهد حضور پیکر شهدای گمنام در استان‌ها بوده‌ایم، گفت: استقبال از شهدا نشان می‌دهد که مردم به مکتب امام حسین (ع) پایبند هستند.
کد خبر: ۶۳۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۱ - 12December 2023

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: استقبال از شهدای گمنام نشان می‌دهد مردم پایبندمکتب امام حسین (ع) هستند«مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته شاهد حضور پیکر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در استان‌ها، شهرها، شهرستان و روستاها بوده‌ایم، اظهار داشت: استقبال از شهدا نشان می‌دهد که مردم به مکتب امام حسین(ع) پایبند هستند و علی‌رغم تمامی توطئه‌ها این پایبندی نه‌تنها کاسته نشده، بلکه گسترش و تقویت پیدا کرده است.

چمران تاکید کرد: تا زمانی که باب شهادت در کشور ما باز باشد دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند کاری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: کسانی که به خط شهدا حمله کردند همان راهی را می‌روند که صهیونیست و آمریکایی‌ها رفتند.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی برای شهادت بزرگترین سلاح ماست و در دفاع مقدس دیدیم که جوانان ما با این روحیه چگونه دشمن‌ را شکست دادند.

چمران با اشاده به اقدامات دشمنان گفت: امروز استکبار جهانی به نام آزادی و حقوق بشر آزادی و حقوق کشور‌های دیگر را نادیده می‌گیرند و به آن تعرض می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار