عرنوس:

نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی نقش بر آب شد

نخست‌وزیر سوریه در دیدار امیرعبداللهیان گفت: انسجام و وحدت جبهه مقاومت سبب شد، نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فروپاشی غزه، کوچاندن مردم و نابودی مقاومت نقش برآب شود.
کد خبر: ۶۳۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ - 11December 2023

نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی نقش بر آب شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز (دوشنبه) ۲۰ آذر با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه که به تهران سفر کرده دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این ملاقات ضمن عرض خیرمقدم به نخست وزیر سوریه و هیأت همراه در سفر به جمهوری اسلامی ایران گفت: معاون اول رئیس جمهور نیز سفر جنابعالی را مهم ارزیابی کرده و عنوان کرد که گفت‌وگوهای ثمربخشی بین طرفین صورت گرفته است.

وی افزود: بطور طبیعی این سفر بعد از دیدار روسای جمهور دو کشور در جهت پیگیری و اجرایی کردن توافقات بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه یک تحول مهم در روابط است.

امیرعبداللهیان با اشاره به تحولات غزه و فلسطین، حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی را مهمترین عامل تداوم تجاوز این رژیم علیه مردم بی دفاع غزه خواند.

حسین عرنوس نخست‌وزیر سوریه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران، مذاکرات خود با معاون اول رئیس جمهور و دیگر مقامات ایرانی را مفید و سازنده ارزیابی کرده و با اشاره به توافقات صورت گرفته بر توسعه بیش از پیش مناسبات دو کشور تأکید کرد.

نخست‌وزیر سوریه افزود: انسجام و وحدت جبهه مقاومت سبب شد، نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فروپاشی غزه، کوچاندن مردم و نابودی مقاومت نقش برآب شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار