در آیین رونمایی از کتاب رنگ‌ها و کندوکاو‌ها در قلمرو ادبیات دفاع‌مقدس؛

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس: لزوم تربیت نیروی انسانی برای تولید آثار حوزه ادبیات دفاع مقدس/ نسل جوان گرایش زیادی به حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس دارد

سردار بایرامی با بیان اینکه نسل جوان گرایش زیادی به ادبیات و تاریخ دفاع مقدس دارد، گفت: تربیت نیروی انسانی برای تولید آثار حوزه ادبیات دفاع مقدس بسیار مهم است.
کد خبر: ۶۳۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳ - 12December 2023

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس: لزوم تربیت نیروی انسانی برای تولید آثار حوزه ادبیات دفاع مقدس/ نسل جوان گرایش زیادی به حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس دارندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در آیین رونمایی از کتاب رنگ‌ها و کندوکاو‌ها در قلمرو ادبیات دفاع‌مقدس که عصر امروز (سه‌شنبه) در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار داشت: در طول سال از هزار و ۳۰۰ کتاب در حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

سردار بایرامی تربیت نیروی انسانی برای تولید آثار حوزه ادبیات دفاع مقدس را بسیار مهم دانست و ادامه داد: نسل جوان گرایش زیادی به ادبیات و تاریخ دفاع مقدس دارد و این جای شکر دارد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با بیان اینکه ۳۶ گروه ادبیات پایداری در دانشگاه‌ها وجود دارد، افزود: تولید آثار در حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کار ارزشمندی در کشور است.

وی با بیان اینکه در طول سال بیش از ۱۴ هزار نفر از کارگاه‌های ادبیات دفاع مقدس بهره می‌برند، یادآور شد: بررسی کارشناسی آثار تولیدی در حوزه ادبیات دفاع مقدس مربوط به سازمان ادبیات دفاع مقدس است و کارشناسان و متخصص این امر آثار را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها