رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

عمل بهنگام، ویژگی برجسته شهدا بود

شهدا در حساس‌ترین شرایط، برای یاری دین خدا و حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امنیت و آرامش بی‌بدیلی را رقم زدند؛ بر همین اساس ضرورت دارد در این مقطع حساس عمل به وصایای شهدا را مورد توجه قرار دهیم.
کد خبر: ۶۳۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 13December 2023

عمل بهنگام، ویژگی برجسته شهدا بودبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مسئولان، فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا است.

وی ایثار و شهادت را ضامن امنیت و آرامش در جامعه اسلامی برشمرد و افزود: بازگشت شهدای گمنام این حقیقت را به ما متذکر می‌شود که فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت را فراموش نکنیم و این فرهنگ ناب و مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) ادامه داد: شهید و شهادت در مکتب اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است؛؛ بر همین اساس دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف مدیون جانفشانی شهدایی است که از عزیزترین سرمایه خود یعنی جان ارزشمندشان گذشتند.

عدیده در پایان با تدکید بر اینکه ادامه راه شهدا در تداوم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: شهدا در حساس‌ترین شرایط، برای یاری دین خدا و حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امنیت و آرامش بی‌بدیلی را رقم زدند؛ بر همین اساس ضرورت دارد در این مقطع حساس عمل به وصایای شهدا را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار