در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس رسانه ملی: نقش مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در برگزاری مراسم تشییع شهدا/ پوشش حداکثری مراسم تشییع شهدا ماموریت شبکه‌های رسانه ملی است

جبلی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش بسیار مهمی در اجرای مراسم‎‌‌های تشییع شهدا دارد، چون دستگاه اصلی در طراحی و برگزاری مراسم تشییع شهدای گرانقدر دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۳۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۵ - 16December 2023

رئیس رسانه ملی: پوشش حداکثری مراسم تشییع شهدا/ بنیاد حفظ آثار نقش مهمی در برگزاری مراسم تشییع شهدا دارد«پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در روز یکشنبه (۲۶ آذر) و پوشش حداکثری آن توسط رسانه ملی، اظهار داشت: جلسه هماهنگی بین سازمان صدا و سیما و نهادهای برگزار کننده چندی پیش برگزار شد تا هماهنگی‌ها جهت پوشش حداکثری این مراسم معنوی به بهترین شکل انجام گیرد.

جبلی با بیان اینکه ما از همه امکانات خود برای پوشش حداکثری این مراسم قطعاً بهره خواهیم برد، گفت: برگزاری مراسم تشییع شهدای سرافراز هشت سال دفاع مقدس تزریق روحیه معنویت، شجاعت و ایثار در جامعه را به همراه خواهد داشت و جامعه ما هم نیازمند فضایی است که در پی تشییع شهدا به وجود می‌آید. امیدواریم همه دستگاه‌های مسئول از جمله سازمان صدا و سیما به خوبی بتوانند به وظایف خود در رابطه با شهدا عمل کنند.

رئیس رسانه ملی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش بسیار مهمی در اجرای اینگونه مراسمات دارد، زیرا بنیاد دستگاه اصلی در طراحی و برگزاری مراسم تشییع شهدای گرانقدر دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: رسانه ملی همکاری تنگاتنگی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دارد. امیدواریم بنیاد هم در برگزاری مراسم به بهترین شکل ممکن موفق باشد.

به گزارش دفاع‌پرس، پیکرهای شهدای گمنام دفاع مقدس یکشنبه (۲۶ آذر) در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به‌طور همزمان در سراسر کشور و تهران تشییع می‌شوند؛ این ‌مراسم در تهران ساعت هشت صبح ‌از مقابل درب اصلی دانشگاه تهران به سمت معراج الشهدا با حضور امت شهیدپرور تهران تشییع خواهند شد.

۱۱۰ شهید در پایتخت و ۱۷۰ شهید در ۳۰ استان دیگر هستند که تدارک برنامه آن دیده شده است. جلسات هماهنگی آن در استانداری‌ها برگزار شده و مراسم با شکوه معنوی در تهران ۲۵ آذر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

این شهدای عزیز مربوط به مناطق عملیاتی مجنون، مهران‌، شلمچه، شرق دجله و بصره، سومار، چزابه، میمک، پنجوین‌، شرهانی‌، فکه، مهران و ‌خرمشهر هستند؛ مراسم ‌تدفین ‌این شهدای والامقام نیز هم از روز ۲۷ آذر با فواصل زمانی مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها