جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع):

شهدا بهترین هدف را انتخاب کردند/شهادت بهترین راه و مسیر انبیاء الهی است

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: شهدا با الهام از فرهنگ غنی عاشورا در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند.
کد خبر: ۶۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ - 26December 2015

شهدا بهترین هدف را انتخاب کردند/شهادت بهترین راه و مسیر انبیاء الهی است

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس،  سردار سید یوسف مولایی روز جمعه در یادواره شهدا در حسینیه خلخالی های شهرستان فردیس، افزود: شهادت بهترین راه و مسیر انبیاء الهی است و شهدا بهترین هدف را انتخاب کردند.


وی افزود: شهدا با فداکاری خود، رسالت عظیمی بر دوش ما گذاشتند و آن حفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت فقیه و تلاش در راه پیشرفت مملکت اسلامی است.


وی بابیان اینکه اگر امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام قدرتمند در دنیا شناخته شده است به برکت خون شهدا است، گفت: برای حفاظت از این اقتدار ما باید راه شهدا را ادامه دهیم.


جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: وحدت ،همبستگی ، یکپارچگی و امنیت پایدار در دفاع از کشور همه بسیج شدند.


مولایی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس 230 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است که باید راه آنان را ادامه بدهیم.


وی اظهارکرد: شهدا به ما فهماندند که برای پایداری این اقتدار باید ارزش های اسلامی را پاس بداریم و نظام را به صورت باورمند به مردم القاء کنیم.


وی هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و بیان فداکاری ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی اعلام کرد.


وی ادامه راه و سیره شهدا و ارتقای سطح معنوی را از وظایف اصلی مردم عنوان کرد و یادآور شد: تحقق این مهم، مطلوبترین و موثرترین راهکار برای مقابله با دسیسه های سازمان یافته دشمنان است.


در این آیین باشکوه خانواده های معظم شهداء،جانبازان وایثارگران، فرماندهان نظامی وانتظامی و بسیج حضور داشتند.

منبع:ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار