دریادار سیاری در بازدید از غرفه نهاجا در نمایشگاه تربیت و آموزش:

ارتش در حال حرکت به سمت فناوری‌های نو است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: بخش‌هایی که در نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش به تصویر کشیده شده، نشان می‌دهد که ارتش جمهوری اسلامی ایران به سمت فناوری‌های نو در حرکت است.
کد خبر: ۶۳۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ - 13December 2023

ارتش در حال حرکت به سمت فناوری‌های نو استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در بازدید از غرفه نیروی هوایی ارتش در نمایشگاه جامع تربیت و آموزش آجا، اظهار داشت: سطح علم و فناوری در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا است.

وی افزود: به علت این که نیروی هوایی یک نیروی تجهیزات محور است که می‌طلبد از سطح بالایی از علم و دانش برخوردار باشد. از این جهت می‌بینیم که هم دانشگاه شهید ستاری و هم مرکز آموزش‌های تخصصی هوایی دقت زیادی به این موضوع دارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به برگزاری نمایشگاه جامع تربیت و آموزش آجا، گفت: تا به امروز مجموعه توانمندی‌های آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران را کسی به صورت یکجا ندیده بود. به همین منظور در این چند روزی که نمایشگاه دایر بود استقبال خوبی از آن به عمل آمد. این نمایشگاه مجموعه آموزش‌های نظامی را از اول تا آخر خدمت به صورت یکجا به تصویر کشید.

دریادار سیاری با اشاره به نقش فناوری در ارتش جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: بخش‌هایی که در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده، نشان می‌دهد ارتش جمهوری اسلامی ایران به سمت فناوری‌های نو در حرکت است؛ زیرا تهدید و نوع آن در آینده با امروز فرق خواهد کرد. به همین دلیل هم مقابله با فناوری‌های آینده هم با الان فرق می‌کند. ما اگر به این موضوعات جدید توجه نکنیم، قطعا در آینده با غافلگیری فناورانه روبه‌رو خواهیم شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار