حجت الاسلام طائب در یادواره شهدای عملیات کربلای 4 قزوین؛

دشمن می‌خواهد با نفوذ حرکت امام را متوقف کند

حجت الاسلام طائب گفت: دشمن می‌خواهد با نفوذ ولایت فقیه را تضعیف و حرکت امام راحل را متوقف کند.
کد خبر: ۶۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ - 26December 2015

دشمن می‌خواهد با نفوذ حرکت امام را متوقف کند

به گزارش دفاع پرس از قزوین، مراسم گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 4 قزوین با عنوان غواصان و 120 شهید این استان قزوین  با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان عملیات، مسئولین و اقشار مختلف مردم شب گذشته در مسجد الغدیر قزوین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهدای عملیات کربلای 4 قزوین، گفت: در ماه های اخیر مقام معظم رهبری تذکرات بسیار مهمی در خصوص نفوذ دشمن داده اند که این به دلیل آن است که دشمن از هر حربه ای استفاده می کند تا پروژه نفوذ خود را تکمیل کند و مردم همیشه بیدار ما باید با بصیرت مراقب باشند و در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب جلوی نفوذ دشمن را بگیرند، که این امر جز با تبعیت از ولایت فقیه به نتیجه نمی رسد.

وی در ادامه افزود: امروز دشمنان تمام توان خود را گذاشته اند تا در سوریه محور مقاومت را تسخیر و به شکست بکشانند؛ که نمی توانند و این در حالی است که جنگ جهانی سوم در سوریه آغاز شده است.

طائب تصریح کرد: امروز مسئله نفوذ که در کشور ما مطرح میشود به این دلیل است که دشمن میخواهد با این نفوذ ولایت فقیه را تضعیف و حرکت امام راحل را متوقف کند.

گفتنی است در ادامه این مراسم یکی از فرماندهان و مستشاران ایران در سوریه به تشریح اقدامات مستشاری ایران در سوریه پرداخت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار