فرماندار فامنین:

وصیت‌نامه شهدا در نزد ما امانت است

«حسینی» گفت: امروز چراغ راه ما شهدای گرانقدر هستند و امانتی که از آنان برای ما باقی مانده وصیت‌نامه شهدا است. 
کد خبر: ۶۳۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ - 14December 2023

وصیت‌نامه شهدا در نزد ما امانت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار فامنین در یادواره شهید «اصغر مهر‌جو» اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت شهدای عزیز همواره سربلند و سرافراز است.

وی ادامه داد: شهدا در عرصه‌های مختلف امنیتی، دفاع از مرزها و دفاع از حرم و حریم، جان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: شهرستان فامنین در حوزه ایثار و شهادت سرآمد و پیشگام است و شهدای عزیز همواره راه را برای ما روشن کرده‌اند. 

وی تصریح کرد: امروز چراغ راه ما شهدای گزانقدر هستند و امانتی که از آنان برای ما باقی مانده وصیت‌نامه شهدا است. 

حسینی خطاب به دانش آموزان گفت: بیشتر باید با ولایت انس بگیریم که اولین توصیه شهدا انس با ولایت بوده و دومین توصیه رعایت حجاب است و شاید قشر حاضر، دانش آموزان، اصلی ترین مخاطبان شهدا هستند.

وی یادآور شد  در سال گذشته دیدید در ایران اسلامی به بهانه حجاب چه اتفاقاتی افتاد و دشمنان دایه مهربان تر از مادر بودند.

فرماندار فامنین بیان داشت: در قیامت شهدایی که تمام سرمایه خود را که جان شیر‌ینشان بود در راه دفاع از ولایت و انقلاب دادند از رعایت این توصیه‌ها از ما سوال می کنند. 

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۶ هزار شهید زن در کشور، متذکر شد: دشمن با برنامه برای انحراف جوانان ما قدم برداشته و اگر ما بصیرت و صبر نداشته باشیم نمی‌توانیم این پرچم را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار