فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار خبر داد؛

میزبانی فریدونکنار از پیکر یک شهید گمنام

«برمر» از میزبانی فریدونکنار از شهید گمنام خبر داد و گفت: پیکر این شهید عزیز با استقبال نظامی در فرماندهی دریابانی مازندران همراه با تشریفات وارد این شهرستان خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ - 15December 2023

فریدونکنار میزبان شهید گمنام/ جزئیات آئین استقبال، وداع و تشییع تشریح شد«محمد برمر» فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار در گفت‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: افتخار این را داریم که همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) میزبان یک شهید گمنام در خطه‌ی مبارک و شهیدپرور فریدونکنار باشیم.

وی افزود: پیکر این شهید عزیز از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح شنبه ۲۵ آذر با استقبال نظامی در فرماندهی دریابانی مازندران همراه با تشریفات وارد این شهرستان خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه مدارس فریدونکنار با حضور این شهید متبرک می‌شوند، ادامه داد: از ساعت ۹ صبح شنبه ۲۵ آذر  تا ۱۲ ظهر، پیکر این شهید عزیز مهمان دانش‌آموزان مدارس شهید کارگران، شهید خسروی، شهید عباس‌زاده، امام رضا (ع) و مرحوم احمدیان و توانگر خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار تصریح کرد: مراسم عصری با شهید در ساعت ۱۵ عصر شنبه ۲۵ آذر با حضور عموم مردم در امام‌زاده سید محمد (ع) شهر فریدونکنار برگزار می‌شود.

برمر اضافه کرد: مراسم شب وداع با پیکر شهید گمنام همزمان با برگزاری یادواره شهدای شهر آستانه‌سرا در روز شنبه ۲۵ آذر بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی سردار «بلالی» مشاور عالی فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه امامزاده قاسم (ع) شهر آستانه‌سرا برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر شهید ساعت ۱۴ یکشنبه ۲۶ آذر از حوزه مقاومت بسیج مقابل اداره آموزش و پرورش تشییع و تدفین این شهید در مجتمع شهید رجایی خواهد بود؛ همچنین در شب شام غریبان شهادت حضرت زهرا (س) قافله عزاداری از گلزار شهدا تکیه معصوم‌زاده به سمت مزار شهید گمنام در مجتمع تربیتی شهید رجایی حرکت خواهند کرد و در آن‌جا مراسم عزاداری برگزار است.

فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار در پایان با اشاره به اینکه از مردم شریف و شهید پرور فریدونکنار دعوت می‌کنیم تا با حضور پرشور خود در این برنامه‌ها بار دیگر ثابت کنند که پای شهید و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، گفت: جزئیات بیشتر مراسمات و هرگونه تغییر در برنامه‌ها از سوی مرکز فضای مجازی و رسانه بسیج که مسئولیت اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد استقبال و تشیع شهید گمنام شهرستان را بر عهده دارد به اطلاع مردم شریف فریدونکنار و مازندران خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار