دلنوشته/

دانش‌آموزان خرم آبادی میزبان شهدای گمنام شدند+ تصاویر

همزمان با ایام عزادری حضرت فاطمه زهرا (س)، دانش‌آموزان خرم آبادی میزبان شهدای گمنام دفاع مقدس شدند.
کد خبر: ۶۳۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 16December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از خرم آباد، همزمان با ایام عزادری حضرت فاطمه زهرا (س)، دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد خرم آباد میزبان شهدای گمنام دفاع مقدس شدند.

رسم بر این است مهمان که وارد می‌شود به استقبالش می‌رویم. اینجا مهمان و میزبان همه یکی است. از خدا تا  به خدا.

اینجا بوی بهشت می‌آید. کاروان در راه است و مقصد مشخص. منتظرانِ چشم به راه، پلک نمی‌زنند. برای متفاوت دیدن. برای متفاوت شنیدن. نفس‌ها در سینه حبس شده است. چشم‌ها خیال پلک زدن ندارند و همه اعضا بدن گوش شده اند. ندای بلند می شود: سلام بر شما ای شهیدان!  خوش آمدید ای لاله‌های فاطمی!  خاک پایتان را توتیای چشم‌مان. راستی از کدامین جبهه آمده اید؟! در همجواری این چند  جمله چه عظمتی نهفته است!

 

 دانش آموزان خرم آبادی میزبان شهدای گمنام شدند+ تصاویر

باورمان نمی‌شود هزار کیلومتر به شما نزدیک شده ایم. به تابوت‌هایتان که خیره می‌شویم می‌بینیم، غیرت فاطمی، شور حسینی وصبر زینبی را  چه زیبا به تقسیر کشیده اید. می‌خواهیم از شم بنویسیم ولی واژه‌ها در مقابل عظمت شما کم آورده اند و سر تعظیم  فرود می‌آورند.

 شاید هم نیازی نیست از نام و نشانتان بپرسیم؛ از تبار  عشق و ایثار هستید و یادگار  دوران عظمت و افتخار دفاع مقدس.

به دنبال کاروان قدم‌هایمان را تندتر می‌کنیم بلکه سر انگشتان‌مان به تابوت‌هایی که به پرچم سه رنگ میهن عزیزمان مزیّن شده است، متبرک شود. در همین حوالی، پرنده خیالمان راهی کربلای ایران می‌شود؛ صدای بال‌های رهایی از دل خاکریزها به گوش می‌رسد و نمی‌دانیم کدام گوشه‌ی فصل شیدایی آغاز شد، نمی‌دانیم چند گلوله برای پروانگی در باغ عشق کافی بود!

 دانش آموزان خرم آبادی میزبان شهدای گمنام شدند+ تصاویر

و ناگهان چه زود دیر می‌شود، گر چه دل کندن سخت است لحظات جدایی از شما بغضی سنگین بر گلویمان چنبره می‌اندازد، اما دلخوش به حضور سبزتان در لحظه لحظه زندگیمان هستیم چرا که شما زنده اید و «عِندَ رَبِهِم یَرزِقُون»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها