اعتراف رسانه‌های حامی تروریسم:

کشته شدن علوش ضربه‌ای مهلک به گروه‌‌های مسلح در سوریه است

رسانه‌های رژیم سعودی مهمترین حامی گروه‌های تروریستی تکفیری در سوریه اذعان کردند که هلاکت زهران علوش و چند سرکرده دیگر تروریست‌ها ضربه‌ای مهلک و دردناک به گروه‌های مسلح در سوریه است.
کد خبر: ۶۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ - 26December 2015

کشته شدن علوش ضربه‌ای مهلک به گروه‌‌های مسلح در سوریه است

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، روزنامه عکاظ با اعتراف به اینکه کشته شدن زهران علوش ضربهای دردناک به گروههای مسلح در سوریه است، این تروریست خطرناک را فرمانده انقلابی توصیف کرد.

گروه تروریستی جیش الاسلام به ارتش عربستان سعودی در سوریه معروف است و از حمایتهای گسترده آل سعود در زمینه مالی، نظامی و رسانهای برخوردار است و پوشش خبر هلاکت وی از سوی رسانههای سعودی و متحدان آنها اهمیت این تروریست خطرناک برای رژیمهای مرتجع عرب مدعی حمایت از مردم سوریه را بیشتر نشان میدهد که به اعتراف رسانههای آنها هلاکت وی ضربه دردناکی به تروریستهای مسلح در سوریه قلمداد میشود.

عکاظ نوشت: مخالفان مسلح سوری با کشته شدن زهران علوش فرمانده جیش الاسلام یکی از قدرتمندترین گروههای جنگجو در حومه دمشق، ضربه دردناکی متحمل شدند، علوش در حمله هوایی روسیه کشته شد.

این رسانه سعودی که هلاکت علوش مهره وفادار رژیم عربستان شوک بزرگی به حامیان تروریستها از جمله رسانههای طرفدارشان همچون عکاظ و الوطن وارد کرده است، نوشت منابع نزدیک گفتهاند حمله هوایی به کشته شدن علوش و معاونش و سخنگوی رسمی وی منجر شده و در این حمله از 10 بمب خلاء استفاده شد.

عکاظ که ارتباط نزدیکی با گروههای تروریستی به ویژه باند خطرناک جیش الاسلام دارد، نوشت درباره جزئیات عملیات ویژهای که به هلاکت علوش منجر شد، با منابعی در گروههای تروریستی مسلح گفتوگو کرد که این منابع گفتند رخنه امنیتی اطلاعاتی به کشته شدن زهران علوش منجر شد.

این منابع افزودند علوش عصر جمعه(چهارم دی) برای شرکت در نشست امنیتی با کوچکترین هستهای جیش الاسلام در باغات اوتایه در 10 کیلومتری مسجد الساعور به این مکان رفت تا ریاست این نشست را برعهده بگیرد، اما در جریان خروج وی و حرکتش به سمت مزرعه، تحرکات وی تحت نظر قرار گرفت و ساعتی پس از ورودش به محل نشست، دو جنگنده روسی دو مکانی را که احتمال میداند علوش و هسته  امنیتی اش در آن حاضر باشند، هدف قرار دادند که در این حمله ساختمان محل نشست بر روی علوش و همراهانش خراب شد که امکان شناسایی فوری اجساد به سبب آنکه نتوانستند فورا آنها را از زیر آوار خارج کنند، وجود نداشت.

عکاظ به نقل از یک منبع بلندپایه نزدیک به باند تروریستی جیش الاسلام آورده است نشستی که علوش ریاست آن را برعهده داشت، با هدف آمادهسازی برای انجام عملیات نظامی بزرگ در دمشق برگزار شده بود که کارشناسان نظامی احتمال دادند که با توجه به دقت اهداف و ماهیت موشکهای به کار رفته در حمله هوایی، جنگندههای روسی این حمله را انجام داده باشند.

این رسانه سعودی نوشت فرماندهی جیش الاسلام، در پی کشته شدن علوش، ابوهمام بویضانی را به جای وی انتخاب کرد که وی از ساکنان قدیمی دوما است که از اولین روزهای انقلاب(رسانههای سعودی و دیگر حامیان گروههای تروریستی، اقدامات تروریستی هولناک مزدوران خود را انقلاب میخوانند). بویضانی به داشتن تجربه جنگی و مورد اعتماد بودن علوش معروف بود، او را صندوق سیاه جیش الاسلام میخوانند.

منابعی در باند جیش الاسلام اعلام کرده اند علوش به همراه پنج نفر از سرکردگان این گروه که یکی از آنها فرمانده امنیتی گروه بود، کشته شدند.

این در حالی است که خالد خوجه رئیس گروه موسوم به ائتلاف سوری(مخالفان خارج نشین سوریه که مورد حمایت گسترده عربستان، قطر، ترکیه و غربیها و ... قرار دارند) از گروههای تروریستی فعال در غوطه دمشق خواسته است با یکدیگر متحد شوند و خلاءناشی از هلاکت علوش و چند سرکرده دیگر را پر و ماموریت(ادامه جنگ و کشتار) را تکمیل کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار