در حاشیه مراسم تشییع ۱۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس؛

رئیس‌جمهور: تشییع پیکر شهدا در فضای شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها به کشور جان و روح تازه‌ای می‌بخشد

حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه شهدا الگوی جامعه ما هستند، گفت: تشییع پیکر شهدا در فضای شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) به کشور ما جان و روح تازه‌ای می‌بخشد.
کد خبر: ۶۳۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ - 17December 2023

رئیس جمهور: تشییع پیکر شهدا در فضای شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) به کشور جان و روح تازه‌ای می‌بخشدبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان در مراسم تشییع شهدای گمنام که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور گسترده ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در تهران و سراسر کشور برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) طی سخنانی اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) اولین شهیده مبارزه با نفاق بود و شهادت او نقاب را از چهره نفاق کنار زد.

حجت‌الاسلام رئیسی عاشورا را امتداد مسیر شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) دانست و با بیان اینکه شهدایی که امروز تشییع می‌شوند از ائمه الگو گرفته و برای ما الگو هستند، اظهار داشت: تشییع پیکر شهدا در فضای شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) به کشور ما جان و روح تازه‌ای می‌بخشد و حضور این شهدا به شهر‌ها و روستا‌های ما روحیه انقلابی، حماسی و شور و شعور تزریق می‌کند. امیدواریم ما به عنوان مسئولین و همچنین مردم با عمل به خواسته‌ها و آرمان‌های آنها، شکرگزار و قدردان خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار