منطقه آزاد اروند میزبان پیکر پاک یک لاله بی‌نشان خواهد بود

همزمان با ایام فاطمیه پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در آبادان دیار سردار شهید «فاضل شیرالی» تشییع می‌شود.
کد خبر: ۶۳۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ - 18December 2023

منطقه آزاد اروند میزبان پیکر پاک یک لاله بی‌نشان خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با ایام فاطمیه پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در آبادان دیار سردار شهید «فاضل شیرالی» تشییع می‌شود.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام روز (چهارشنبه 29 آذرماه سال 1402) از ساعت 8 صبح در آبادان برگزار می‌شود که خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این آیین حضور می‌یابند.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس از جنب ساختمان منطقه آزاد اروند تشییع می‌شود که پس از تشییع و اقامه نماز در یادمان شهید گمنام در این منطقه آرام می‌گیرد.

همچنین آیین وداع با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد آیت‌الله طالقانی آبادان واقع در کوی کارگر برگزار می‌شود که همشهریان سردار شهید «حمید قبادی‌نیا» و سردار شهید «حسین امامی» این لاله بی‌نشان را در آغوش می‌گیرند.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در اهواز تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار