رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران تأکید کرد؛

لزوم کادرسازی و تربیت افراد برای سربازی در نظام

حجت الاسلام «زارعی» گفت: به دنبال جانشین پروری، کادرسازی و تربیت افراد برای سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین رونق مساجد و صفوف باشیم.
کد خبر: ۶۳۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ - 18December 2023

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران امروز با حضور در جمع کارکنان سپاه کربلا استان مازندران ضمن ضرورت پرورش نیروی انسانی اظهار داشت: جانشین‌پروری در واقع یکی از فرآیند‌های بسیار مهم در سیر تکاملی ارگان‌های نظامی و دولتی بوده و اجرای آن به مدیران و فرماندهان شایسته و حرفه‌ای و دلسوز وابسته است تا موجبات پویایی و بالندگی سازمان و نظام مقدس را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: نه تنها در سازمان، بلکه با حضور تاثیرگذار در مساجد و پایگاه‌های محل زندگی خود به دنبال جانشین‌پروری، کادرسازی و تربیت افراد برای سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین رونق مساجد و صفوف باشیم.

حجت الاسلام زارعی تصریح کرد: طبق فرمایش امامین انقلاب، سپاه باید منشاء نظم باشد و مطمئنا هر کجا با بی‌نظمی مواجه شدیم، از همان جا ضربه خوردیم و متاسفانه تخلفات و جرایم رخ داده است.

رئیس سازمان قضایی مازندران به صورت مصداقی با اشاره به برخی از پرونده‌ها، در خصوص پیشگیری از جرائم پرتکرار، مطالبی را عنوان و در انتها پاسخگوی سوالات حقوقی حاضران بود.

لزوم کادر سازی و تربیت افراد برای سربازی در نظام

لزوم کادر سازی و تربیت افراد برای سربازی در نظام

لزوم کادر سازی و تربیت افراد برای سربازی در نظام

لزوم کادر سازی و تربیت افراد برای سربازی در نظام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار