پیام قدردانی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از مردم این استان

سردار «نعمت اله باقری» با صدور پیامی از استقبال محبت آمیز گسترده مردم، مسئولین و بسیجیان ولایت مدار این استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۳۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ - 18December 2023

پیام قدردانی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از مردم این استان

به گزارش حبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «نعمت اله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان با صدور پیامی از استقبال محبت آمیز گسترده مردم، مسئولین و بسیجیان ولایت مدار این استان  قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و درود بر روح پاک شهدا که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند.

خدای عزوجل را شاکرم که در این روزها شاهد پیام‌های محبت آمیز و سرشار از مهر نماینده محترم ولی فقیه در لرستان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، بسیجیان مجاهد، روحانیت معزز، مسئولان محترم و مردم ولایت مدار و پرافتخار لرستان هستم.

حقیقتا این پیامها مهرآمیز و استقبال شما عزیزان وظیفه بنده را سنگین تر نموده و این عطوفت روزهای اخیر بنده را برای خدمت به مردم شهید پرور و عزیز لرستان مصمم‌تر نموده است.

قطعا در این زمان حساس که انقلاب پرافتخار اسلامی ایران در جنگ ترکیبی ناجوانمرادنه و همه جانبه دشمن قرار دارد تنها در پرتو همدلی، وحدت و تلاش مجدانه و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب است که کشور می‌تواند از تنگناهای پیشرو به سلامت عبور کند.

در پایان این فرزند وفادارتان در ادامه راه انتظار یاری برادرانه و دعای خیر شما بزرگواران را دارد و امیدوار است با توکل بر خداوند متعال و توسل بر اهل بیت علیهم السلام بتواند آنچه شایسته شما مردم سلحشور لرستان است را در راه خدمت رسانی به انجام رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار