در مراسم تشییع شهید گمنام مطرح شد؛

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: حریم حجاب بانوان کمتر از حرمت خون شهدا نیست/ مسئولان از سیره شهدا الگو بگیرند تا شرمنده مردم نشوند

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: یکی از توصیه‌های اکید شهدا رعایت حجاب و عفاف است. شهدا در وصیت نامه هایشان بار‌ها تاکید کرده اند که حریم حجاب بانوان ما کمتر از حرمت خون شهدا نیست.
کد خبر: ۶۳۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 19December 2023

حجاب بانوان کمتر از خون شهدا نیست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در مراسم تشییع شهید گمنام در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، با بیان اینکه، دغدغه همه ما این است که در روز محشر گناهان ما بخشیده شوند و نزد خداوند متعال روسفید باشیم، اظهار داشت: شهدای ما با اولین قطره‌ای که از خون‌شان به زمین ریخته شد نزد پروردگارشان روسفید شدند.  

وی با تاکید بر اینکه، یکی از توصیه‌های اکید شهدا رعایت حجاب و عفاف است، افزود: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود بار‌ها تاکید کرده‌اند که حریم حجاب بانوان ما کمتر از حرمت خون شهدا نیست.

حجت‎الاسلام موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: شهدا زمان و مکان نمی‌شناختند و مسئولان ما هم باید این شیوه را در دستور کار خود قرار دهند و از آن الگو بگیرند تا شرمنده مردم نشوند.

وی ادامه داد: در همین بندر ماهشهر و بندر امام طی چند روز گذشته به خاطر آبگرفتگی برخی منازل همه ما شرمنده این مردم شدیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در پایان گفت: از همه مردم عزیز و انقلابی، دانش آموزان، دانشجویان، اساتید، کارکنان، خانواده‌های معظم شهدا و نیرو‌های مسلح بابت حضور جهادی و قلبی شان در این مراسم معنوی تشکر می‌کنم و امیدوارم که همه ما مورد عنایت این شهید خوشنام قرار بگیریم.

به گزارش دفاع‌پرس؛ مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز (سه‌شنبه) با حضور گسترده مردم ماهشهر در منطقه ویژه اقتصادی این شهر برگزار شد.  

بر اساس این گزارش، هیئت‌های مذهبی با انجام آئین‌های عزاداری به استقبال پیکر شهید گمنام رفتند و این فرزند خوشنام وطن را تا آغوش خاک بدرقه کردند. اقامه نماز بر پیکر شهید، برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی، مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه‌های جانبی این آئین بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار