طی سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: تدفین شهدا در جوار سواحل خلیج همیشه فارس هشداری به دشمنان است/ فرزندان قاسم سلیمانی راه را شناخته‌اند و شهدا را تنها نخواهند گذاشت

سردار مرادحاجتی گفت: استقبال نسل نوجوان، جوان و به خصوص بانوان محجبه ما از شهدای گمنام نشان دهنده این است که بچه‌های قاسم سلیمانی راه را شناخته‌اند و شهدا را تنها نخواهند گذاشت.
کد خبر: ۶۳۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ - 19December 2023

استقبال از پیکر شهدای گمنام نشان داد جوانان و نوجوانان راه آن‌ها را شناخته‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، امروز (سه‌شنبه) از ساخت یادمان شهید گمنام واقع در محوطه شرکت پتروشیمی امیرکبیر بندر ماهشهر بازدید کرد و در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

سردار مرادحاجتی در حاشیه این بازدید، طی سخنانی، ضمن تقدیر و تشکر از مردم انقلابی بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) بابت حضور گسترده در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در منطقه ویژه پتروشیمی، اظهار داشت: تکریم شهدا، تجلیل از مقام شامخ نسل ماندگاری است که خود را فدای ملت و مملکت کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان  افزود: تدفین شهدا در سنگر‌های اقتصادی کشور و در جوار سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس پیام آور اقتدار و امنیت و هشداری به دشمنان است که بدانند مسیر شهدا همچنان در این جغرافیا هموار است.

وی گفت: استقبال نسل نوجوان، جوان و به خصوص بانوان محجبه ما از شهدای گمنام نشان دهنده این است که بچه‌های قاسم سلیمانی راه را شناخته‌اند و شهدا را تنها نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها