درخواست نژادپرستانه تحلیلگر صهیونیست برای کشتن ۱۰۰ هزار فلسطینی

تحلیلگر صهیونیست در یک برنامه تلویزیونی گفته است که باید روز اول جنگ ۱۰۰ هزار فلسطینی را به قتل می‌رساندیم!
کد خبر: ۶۳۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 20December 2023

درخواست نژادپرستانه تحلیلگر صهیونیست برای کشتن ۱۰۰ هزار فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، اظهارات نفرت آمیز و ضدانسانی در تل آویو علیه فلسطینی‌ها همچنان ادامه دارد و به تازگی «زوی یحزقلی»، تحلیلگر سیاسی اسراییلی در شبکه ۱۳ تلویزیون این رژیم در سخنانی تاکید کرد که باید ضربه‌ای سخت و قاطع وارد می‌کردیم و در روز اول جنگ ۱۰۰ فلسطینی را به قتل می‌رساندیم و پس از آن به سمت آتش‌بس و مبادله اسرا پیش می‌رفتیم.

نژادپرستی همواره یکی از وجوه بارز رژیم صهیونیستی بوده است. پیش از این، «نعیم جینه»، فعال و مبارز سابق علیه نظام آپارتاید و تبعیض نژادی در آفریقای جنوبی در مقاله‌ای در سایت فرانسوی OrientXXI به مقایسه تبعیض و نژادپرستی در آفریقای جنوبی و فلسطین اشغالی پرداخته و اینگونه نتیجه‌گیری کرده بود که تبعیض نژادی علیه فلسطینیان به مراتب بدتر از دوران نظام آپارتاید در آفریقای جنوبی است.

او سفر به فلسطین اشغالی را تجربه‌ای تلخ و ناگوار خوانده و تاکید کرد که نظام آپارتاید در فلسطین اشغالی و آفریقای جنوبی دارای وجوه مشترک زیادی است، اما در اسراییل تبعیض نژادی بسیار بدتر است.

این فعال آفریقایی در این باره توضیح می‌دهد که در آفریقای جنوبی شاهد قتل و کشتار، سرکوب آزادی‌ها، محدودیت تردد، ناامنی و تبعیض نژادی بودیم، اما هرگز ندیدیم که که جنگنده‌ها و یا تانک‌ها اقدام به بمباران و حمله به مناطق مسکونی کنند.

جینه با اشاره به اینکه فلسطینیان در اراضی اشغالی از هرگونه امکانات و تسهیلاتی محروم هستند، اظهار داشت که یهودیان از هر نقطه از جهان می‌توانند آزادانه به فلسطین اشغالی مهاجرت کنند، اما فلسطینیان چنین حقی ندارند و رژیم صهیونیستی با وجود اینکه بیش از ۲۰ درصد از ساکنان اراضی اشغالی فلسطین هستند، خود را دولتی یهودی معرفی می‌کند و فلسطینیان را به کلی نادیده می‌گیرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار