مدیرحج و زیارت خراسان رضوی خبر داد؛

۱۳ دی‌ موعد اعزام نخستین گروه از حجاج خراسان رضوی به سرزمین وحی

شاد از اعزام نخستین گروه از حجاج خراسان رضوی به سرزمین وحی در ۱۳ دی‌ خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ - 20December 2023

۱۳ دی‌ موعد اعزام نخستین گروه از حجاج خراسان رضوی به سرزمین وحی

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «جواد شاد» مدیر حج و زیارت خراسان رضوی اظهار داشت:قرار بود اولین کاروان اعزامی حجاج خراسان رضوی به عمره مفرده چهارشنبه  ۲۹ آذر صورت گیرد، اما برای ارائه فرصت بیشتر به زائران عمره مفرده برای آموزش و انجام برخی اقدامات اولیه برای ارتقای خدمات اعزام حجاج به تاخیر افتاد.

وی افزود:براساس تصمیمات نهایی حج و زیارت استان نخستین کاروان حجاج از خراسان رضوی ۱۳ دی سال جاری به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

شاد ادامه داد:: با توجه به اینکه ثبت نام از ۲۲ آذر آغاز شده است. همه زائرانی که در روز‌های قبل در کاروان‌ها نسبت به رزرو و ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، باید در اسرع وقت با مراجعه مجدد به شرکت یا دفتر زیارتی که ثبت‌نام اولیه را در آنجا انجام داده‌اند، ثبت‌نام خود را در تاریخ جدید قطعی و نسبت به دریافت فیش مابه‌التفاوت هزینه سفر و واریز وجه و ارائه مدارک تکمیلی اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی تصریح کرد: امکان ثبت‌نام متقاضیان در کاروان‌های ۱۳ دی‌ به بعد بر اساس اولویت برای تکمیل کاروان‌ها بر روی سامانه از روز سه‌شنبه ۲۸ آذر فراهم خواهد شد و متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شاد در خصوص نحوه اطلاع رسانی به زائران گفت: متقاضیان عمره مفرده می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع آخرین اخبار مربوط به سفر عمره به سایت razavi.haj.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار