حمایت ۷۰ میلیاردی نیک‌اندیشان فارس در پویش «یلدای مهربانی»

«موصلی» از حمایت ۷۰ میلیاردی نیک‌اندیشان فارس در پویش «یلدای مهربانی» خبر داد و گفت: مردم نیک‌اندیش استان فارس، می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری در این پویش شرکت کرده و کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.
کد خبر: ۶۳۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ - 20December 2023

حمایت ۷۰ میلیاردی نیک‌اندیشان فارس در پویش «یلدای مهربانی»به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «مرتضی موصلی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پویش با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری در قالب جمع‌آوری کمک‌های خیرین به صورت نقد و کالا(بسته‌های یلدایی) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پویش «یلدای مهربانی» همزمان با سراسر کشور از نیمه دوم آذرماه در استان فارس آغاز و تا پایان آذرماه ادامه دارد.

به گفته «موصلی» کد USSD کمیته امداد فارس با شماره گیری #۰۷۱*۸۸۷۷* از طریق کلیه خطوط تلفن همراه قابل پرداخت بوده و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ بانک ملی ایران آماده دریافت کمک خیرین است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اضافه کرد: از آغاز این طرح در استان فارس تاکنون، خیرین مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده و انتظار می‌رود شاهد افزایش این مساعدت‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها