مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ها دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

انتشار چهارمین شماره نشریه الکترونیک «ویرا دفاع»

سرهنگ «رشیدی» گفت: چهارمین شماره نشریه الکترونیک «ویرا دفاع» با محوریت نقش لرستان در دفاع مقدس منتشر شد.
کد خبر: ۶۳۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ - 21December 2023

انتشار چهارمین شماره نشریه الکترونیک «ویرا دفاع»

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، از انتشار چهارمین شماره نشریه الکترونیک ویرا دفاع خبر داد و اظهار داشت: این نشریه بومی با محوریت نقش لرستان در دفاع مقدس تهیه شده است.

سرهنگ رشیدی با بیان اینکه نقش رزمندگان لرستانی در عملیات‌های مختلف، خاطرات رزمندگان، وصیت‌نامه شهدا، معرفی کتاب از مهمترین بخش‌های فصلنامه ویرا دفاع است، افزود: داستان، شعر، یادداشت نیز از نویسندگان و شاعران حوزه دفاع مقدس لرستان نیز در این نشریه درج شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ها دفاع مقدس لرستان با اشاره به استقبال مخاطبین لرستانی از فصلنامه بومی ویرا دفاع، گفت: با توجه به برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام، بخشی از مطالب این شماره نشریه به تصاویر و یادداشت‌های مرتبط با تشییع شهدای گمنام در لرستان اختصاص داده می‌شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در تهیه و انتشار فصلنامه تخصصی ویرا دفاع همکاری دارند، تصریح کرد: از همه پژوهشگران، نویسندگان، شاعران و هنرمندان حوزه دفاع مقدس لرستان دعوت می‌کنیم که در تهیه شماره‌های آتی این فصلنامه همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار