ما متحدیم/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

حضور جوانان در راهیان نور موجب آشنایی نسل جوان با حماسه‌های دفاع مقدس می‌شود

«کهنسال» گفت: اعزام جوانان به راهیان نور موجب آشنایی نسل جوان و نوجوان با حماسه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدا و ایثارگران می‌شود، باید در این بخش با جدیت ورود پیدا کنیم.
کد خبر: ۶۳۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ - 21December 2023

اعزام راهیان نور موجب آشنایی نسل جوان با حماسه‌های دفاع مقدس می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در جلسه راهیان نور که با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک کارکرد دارد و نقش مادر را ایفا می‌کند، تمامی کار‌ها و نگاه ما باید بر اساس فرهنگ بسیجی شکل بگیرد.

وی افزود: امروز دستگاه‌ها در قبال قوانین خدمات جامع ایثارگری به ویژه در جهت اجرای قانون (بند واو) مربوط به یک درصد اعتبار فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید مسئولیت پذیر باشند، فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارات می‌توانند در این رابطه مطالبه‌گر باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد: بسیج یک نیروی کارآمد ارزشی در مقابل کجروی‌ها است، در رابطه با اعزام به راهیان نور آمادگی کامل داریم، البته در طول سال اعزام‌های مختلفی متشکل از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به مشهد مقدس و قم از جمله راهیان نور از سوی این بنیاد به صورت استانی و شهرستانی صورت می‌گیرد.

کهنسال اذعان داشت: امروز همه آحاد جامعه به ویژه مدیران دستگاه‌ها در امر تکریم و دیدار با جامعه معزز ایثارگری، ارتباط خود را عمیق‌تر کنند، چرا که عادی انگاری در مقابل این قشر معزز، نوعی کوتاهی محسوب میشود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: اعزام به راهیان نور موجب آشنایی نسل جوان و نوجوان با حماسه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدا و ایثارگران می‌شود، باید در این بخش با جدیت ورود پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها