رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لامرد:

جانبازان و ایثارگران لامردی به مشهد مقدس اعزام شدند

«برزگر» گفت: ۴۰ نفر از جانبازان و ایثارگران لامردی در قالب یک کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۶۳۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ - 23December 2023

جانبازان و ایثارگران لامردی به مشهد مقدس اعزام شدند«عباس برزگر» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از فارس اظهار داشت: همگان باید قدردان خون پاک شهیدان و خانواده‌های ایثارگران عزیز باشیم و نباید در این مسیر کوتاهی کرد.

وی، ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان و نیک اندیشان عزیزی که در برپایی این کاروان معنوی همت کرده و ما را همراهی کرده اند تصریح کرد: باید با شهیدان تجدید خاطره کرد و در مقابل صبر و استقامت خانواده های ایثارگر و جانبازان تکریم کرد.

برزگر گفت: به پاس ایثارگری و از خودگذشتگی ایثارگران گرانقدر و همچنین برای تجلیل از صبر و استقامت، و روحیه ایثارگران عزیز، بنیاد شهید و امور ایثارگران لامرد طی برنامه ریزی که از ماه ها قبل انجام شده، این بزرگوران را به مشهد مقدس اعزام کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد تاکید کرد : با تلاش‌های صورت گرفته امیدواریم در ماه‌های آینده نیز بتوانیم زمینه این برنامه معنوی را فراهم کنیم تا ایثارگران بیشتری به مشهد مقدس مشرف شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد ۱۱۰ نفر از ایثارگران اعم از همسر و فرزندان شهدا، والدین گرانقدر و همسران شهدا و آزادگان صبور در قالب دو کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها