رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مطرح کرد؛

تلاش برای ایجاد حساسیت اجتماعی پیرامون روز ملی مشهد

باغ‌گلی گفت: به مناسبت روز ملی مشهد؛ تعاملات سازنده‌ای با نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آستان قدس رضوی، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایجاد شده و در کنار برگزاری رویداد‌های مردمی و نشست‌های تخصصی مختلف، سعی شده است تا با برنامه‌ریزی منجسم، حساسیت اجتماعی هم پیرامون روز تاریخی ۱۰ دی، ایجاد شود.
کد خبر: ۶۴۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ - 24December 2023

سعی شده است تا با یک برنامه‌ریزی منجسم، حساسیت اجتماعی پیرامون روز تاریخی ۱۰ دی، ایجاد شودبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «حسین باغ‌گلی» معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ضمن اشاره به در پیش بودن روز «دهم دی»، روز ملی مشهد، اظهار داشت: امسال برای دومین سال پیاپی، شاهد برگزاری مراسم و همایش‌های مختلفی پیرامون این مناسبت خواهیم بود و تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه‌ای از چهارم تا دهم دی، درنظر گرفته شده است.

وی افزود: تور‌های مشهدگردی شامل بازدید از مجموعه تاریخی توس، خانه‌ها و گذر محلات تاریخی و همچنین تور‌های حرم‌شناسی مشمول ۵۰ درصد تخفیف خواهند شد. در بازه زمانی مذکور؛ استفاده باغ گل‌ها، بوستان غدیر و باغ پرندگان هم ۲۰ تا ۵۰ تخفیف دارد.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: در تعامل با کتاب‌فروشی‌های مشهد؛ کتابفروشی‌های «کتابرسان»، «ابروبن»، «شهر کتاب»، «کتاب شهر ایران»، شعبات یک و دو و سه «پاتوق کتاب»، «به نشر»، و «فراکتاب» بین ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف به مشتری‌های خود در بازه زمانی چهارم تا دهم دی‌ماه می‌دهند.

باغ‌گلی یادآور شد: در این ایام موزه مرکزی حرم مطهر رضوی، گنجینه قرآن و نفایس، موزه نادری، موزه آرامگاه فردوسی، بنای هارونیه، موزه بزرگ خراسان، موزه علوم زمین و موزه تاکسیدرمی از ۵۰ درصد تخفیف برخوردار هستند. در کنار موارد مذکور؛ همچنین روی بلیت تئاتر‌های منتخب هم تخفیف ۳۰ درصدی وجود دارد.

وی در ادامه همچنین درباره تخفیفات ورزشی روز مشهد در ایام پیش رو گفت: با هدف تقویت نشاط و شادابی شهروندان، بلیت مجموعه‌های آبی «شرکت برق» و «گلشن» ۳۰ درصد و «شهید قربانی» با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسند.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در پایان صحبت خود تأکید کرد: به مناسبت روز ملی مشهد؛ تعاملات سازنده‌ای با نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف همچون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، آستان قدس رضوی، اداره‌کل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان خراسان رضوی ایجاد شده و در کنار برگزاری رویداد‌های مردمی و نشست‌های تخصصی مختلف، سعی شده است تا با برنامه‌ریزی منجسم، حساسیت اجتماعی هم پیرامون ۱۰ دی، ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار