یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه به هلاکت رسید

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی دیگر صهیونیست در نبرد با مبارزان فلسطینی در غزه خبر دادند.
کد خبر: ۶۴۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ - 24December 2023

یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه به هلاکت رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی دیگر صهیونیست در نبرد با مبارزان فلسطینی در غزه خبر دادند.

منابع صهیونیست بیان کردند که با کشته شدن این نظامی جدید شمار نظامیان کشته شده از روز گذشته تاکنون به ۱۴ نظامی افزایش یافت.

ساعاتی قبل، نیز ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت و زخمی شدن شماری دیگر از نظامیان خود در جریان جنگ غزه خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک افسر و نظامی و زخمی شدن دو افسر و سه نظامی خود اذعان کرد و حال سه نظامی مجروح را نیز وخیم اعلام کرد.

جنگ در غزه در حالی ادامه دارد که همچنان نبرد سنگینی میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در چندین محور ادامه دارد و نیرو‌های مقاومت چند افسر و نظامی دیگر اشغالگران را به خاک افکندند.

رژیم صهیونیستی که به دلیل افزایش نارضایتی‌های داخلی و شکاف عمیق میان احزاب آن تا پیش از عملیات «طوفان الاقصی» در حال فروپاشی از درون بود، به خاطر جلوگیری از موج اعتراضات به سیاست‌های کابینه تندرو و افراطی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، طی این چند روز و پس از عملیات نیرو‌های مقاومت و شکست سخت و باور نکردنی ارتش و تلفات بسیار بالای خود، آمار کشته شدگان را به صورت تدریجی و قطره چکانی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار