فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

اقدامات تروریستی خدشه‌ای به امنیت مرز‌های کشور وارد نمی‌کند

سردار محمدیان در مراسم بزرگداشت شهدای تروریستی حمله تروریستی راسک گفت: اقدامات تروریستی به مانند حمله اخیر و شهادت جمعی از مرزبانان شجاع در شهرستان راسک، هیچ گونه خدشه‌ای به پاسداری از مرز‌های کشور وارد نمی‌کند.
کد خبر: ۶۴۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ - 24December 2023

اقدامات تروریستی خدشه‌ای به امنیت مرز‌های کشور وارد نمی‌کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مراسم بزرگداشت شهدای تروریستی حمله تروریستی راسک عصر امروز (یکشنبه) در آستان مقدس شیخ صدوق با حضور خانواده شهدا، حجت‌الاسلام «سیدعلی قاضی عسکر» تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، «مهدی باب الحوائجی» فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

سردار محمدیان با اشاره به عمل ناجوانمردانه منافقین علیه محافظان امنیت این آب و خاک اظهار داشت: دشمن هنوز مردم مقاوم و مجاهد ایران را نشناخته و اینگونه اقدامات زشت و ناجوانمردانه نمی‌تواند پایداری و استقامت آن‌ها را کم کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: با هدایت مقام معظم رهبری و عمل به فرمایشات معظم له توسط ملت شریف ایران اسلامی، دشمنان بدانند برای رسیدن به اهداف شوم خود روز به روز مایوس‌تر خواهند شد.

وی بیان کرد: هر شهیدی که تقدیم به انقلاب می‌شود روحیه همکاران و مجاهدان ما برای کار انقلابی بیشتر می‌شود و انگیزه آن‌ها برای شهادت در راه خدا و میهن اسلامی و و رضایت حضرت ولیعصر عج بیشتر می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: دشمنان اسلام از حمایت جمهوری اسلامی در غزه عصبانی هستند و، چون کاری از دستشان بر نمی‌آید مذبوحانه سراغ حمله به مرزبانان کشورمان در شهرستان راسک می‌روند تا دل مردم را خون کنند، ولی مردم ایران محکم ایستاده اند و نه تنها مقاومت می‌کنند حتی به دیگر کشور‌های اسلامی نیز امیدواری و رجا می‌دهند.

سردار محمدیان افزود: ناجا به عنوان بخشی از نیرو‌های مسلح کشورمان طبق قانون، ایجاد امنیت، حفظ و پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های کشور را از دورترین نقاط صفر مرزی تا نقاط مختلف شهری و روستایی برعهده دارد و تاکنون موفق شده با پشت سرگذاشتن همه فراز و نشیب‌های دشوار، آرامش، اقتدار، آسایش و از همه مهمتر امنیتی پایدار را به مردم هدیه کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نیرو‌های ناجا چشمان بیداری هستند که شبانه روز از نماد حاکمیت ملی این کشور یعنی سرزمین پهناور ایران مراقبت و محافظت می‌کنند تا ایرانیان بتوانند معنای واقعی امنیت را دریابند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها