یادداشت/ غلامرضا تدینی‌راد

«شهادت»؛ گواه تصدیق راهشان

گواه روشنی راه و تصدیق راستی گام‌هایشان سرخی شهادت بود. در نجوای شبانه عاجزانه از قیوم لایزال می‌خواستند توفیق نصیب شود عهد خود به خون امضا کنند.
کد خبر: ۶۴۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱ - 25December 2023

«شهادت»؛ گواه تصدیق راهشانگروه استان‌های دفاع‌پرس- «غلامرضا تدینی‌راد» رئیس مرکز رصد فضای مجازی، اطلاع‌رسانی و افکار عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی؛ آرزویش پرواز بود؛ روی لبش لبخندی شکفت و با کبوتران هم‌پیمان به آسمان خدا پرکشید ...! 

بر سر سودای عشق و دل در هوای شراب لم یزلی داشتن نشان رستگاری و نماد ایستادگی به پای ولی و شکوه وفاداری به ملت و شریعت محمدی است.

خوشا به حال‌شان، یازده شهید انتظامی راسک، ملت یکپارچه و هر انسان آزاده‌ی جهان با حظ تماشای رخسار و نگاه زلال در قاب عکس این لاله‌های سرخ، بغض دلتنگی حس کرد. 

بهشت خریدند با بهای جان و برای مردم، وطن و انقلاب و اسلام هستی خود نثار کردند.

در هیاهوی عاشقی صد گلو یاهوی سرخ داشتند و چه بی‌ریا و خوش‌الحان درهای قفس گشودند. بال باز کردند و به حریم قرب حق پرواز کنند. 

گواه روشنی راه و تصدیق راستی گام‌هایشان سرخی شهادت بود. در نجوای شبانه عاجزانه از قیوم لایزال می‌خواستند توفیق نصیب شود عهد خود به خون امضا کنند.

آن روز راسک در سیستان و بلوچستان، منطقه‌ای از کشور ایران بزرگ و مقتدر که روح فداکاری و حماسه‌سازی مردمان آن در دفاع از آرمان‌های اسلامی، انقلابی و ولایی با رمز وحدت و عزت زبانزد است صحنه حمله بی‌رحمانه کوردلانی بود که لاله‌های رهرو حاج قاسم، درست همان ساعتی که سردار دل‌ها به شهادت رسید؛ پرپر شدند. 

مردان مرد، برای حفظ نظم و امنیت کودکان، زنان و مردان و مردم فهیم و عزتمند راسک و دیگر شهرهای استان سیستان و بلوچستان و همچنین آرامش هم‌میهنان عزیز در پهنای ایران بزرگ ایستادند و عقب ننشستند تا مشق کربلای عشق‌شان در مسیر نور، درس غرورآفرین زندگی ما باشد.

نفرین به بدکارانِ ستمگرِ تروریست، با تیرهای زهرآگین ظلم، خون ریختند و نمی‌دانستند در این وادی باران می‌بارد زمین خشکِ جان و دل و چشم‌ها حیاتی دوباره می‌یابند.

خادمان امنیت قامت راست کردند و در گذرگاه خون پاک و مطهر خود عاشقانه به ما جان بخشیدند.

یازده لاله سرخ با بال‌های سبز مقدس، نشان سربندشان یا زهرا بود و روز شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه (س)، با حضور پرشور مردم در آیین بدرقه از زمین به آسمان عروج کردند و توفیق عند ربهم یزرقون یافتند.

مردم قدر این جانفشانی‌ها و جانبازی‌ها برای امنیت را می‌دانند و پاسدار حرمت خون شهدا هستند.

و امروز...

حماسه امنیت به برکت خون پاک شهدا و نفس مسیحایی پدران و مادران دلسوخته در اوج اقتدار و قله غرور تجلی می‌یابد.

ایرانیان سلحشور از اقشار مختلف ورزشکاران، هنرمندان، صنعتگران،  سیاسیون، فرهنگیان و همه و همه، ارزش و بهای این امنیت را پاس می‌دارند و شکرگزار نعمت هستند.

باید یا علی بگوییم و عشق آغازی که تکلیف خود بشناسیم و در مسیر خدمت و استقامت برای امنیت ثابت قدم باشیم که سرشار از لبخند لاله‌های سرخ آسمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار